حسینی: اکنون وقت بهانه آوردن نیست/ داشته‌های‌مان همین بازیکنان هستند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مجتبی حسینی پس از شکست تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: همانطور که دیدید بازی پایاپایی را شاهد بودیم. شوت استثنایی بازیکن پیکان باعث شد عقب بیفتیم. بعد از دریافت گل هم توپ کامل در اختیار ما بود و آن‌ها کامل عقب نشستند و همه راه‌ها را بسته بودند. ما تا آن‌جا که توانستیم نیروهای تهاجمی‌مان را به زمین آوردیم تا بیشتر فشار بیاوریم اما در مجموع در روزی که خلق موقعیت به ندرت اتفاق افتاد، تیم حریف از یک اشتباه ما استفاده کرد و پیروز شد.

او درباره قضاوت داور بازی گفت: دیدید مهاجم آن‌ها با یک بی احتیاطی باعث شد دروازه‌بان اولمان را از دست بدهیم و تعویض اجباری داشته باشیم. من نمی‌دانم چرا داور از این صحنه به راحتی گذشت چون بازیکن پیکان باید تنبیه می‌شد. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما دیدید با حرکت خشن بازیکن حریف شهاب گردان را در ابتدای بازی از دست دادیم و این برای ما ضربه بود.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که “نیروهای ما همین بازیکنان هستند و باید هنر این را داشته باشیم تا از توانایی‌های‌ همین بازیکنان استفاده کنیم،” گفت: اکنون وقت گلایه کردن و بهانه آوردن نیست چون بازیکن گرفتن در نیم فصل بسیار کار دشواری است و هیچ تیمی بازیکن خوبش را به تیم دیگری نمی‌دهد. ما داشته‌های‌مان همین است و امیدوارم بتوانیم با کار و انرژی بیشتر از ابن بازیکنان بهتر بهره بگیریم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.