۷۲۵ نفر نامزد حضور در انتخابات شوراها در شهرستان شیراز شدند

شیراز – فرماندار شیراز گفت: ۷۲۵ نفر جهت حضور در انتخابات شوراهای شهرستان شیراز ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، محمد رضا امیری صبح چهارشنبه در نشست خبری وضعیت نهایی ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای شهرستان‌های شیراز، گفت: به طور کلی ۷۲۵ نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند که ۵۹۶ نفر جهت حضور در انتخابات شورای شهر شیراز، ۸۹ نفر شهر صدرا، ۲۳ نفر خان زنیان و ۱۷ نفر نیز برای شهر داریون نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: ۴۱۷ نفر حضوری و ۳۰۸ نفر نیز الکترونیکی نام نویسی کردند. فرماندار شیراز یادآور شد: از تعداد ۷۲۵ نفر، ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن هستند.

امیری با بیان اینکه بیشترین تعداد ثبت نام کننده شغل کارمندی دارند، گفت: ۳۴۲ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۲۹۵ نفر کارشناسی ارشد، ۵۴ نفر دکترا، ۱۹ نفر کاردانی و ۱۵ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

فرماندار شیراز در خصوص سن ثبت نام کنندگان نیز گفت: بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۴۸ درصد، ۴۰ تا ۵۰ سال ۲۸ درصد، ۵۰ تا ۶۰ سال ۱۲.۵ و بالای ۶۰ سال ۵ درصد از ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: اسامی ثبت نام کنندگان برای استعلام به مراجع ۴ گانه ارسال شده که ۱۰ روز برای این مهم فرصت باقی است و سپس به هیأت اجرایی و در نهایت به هیأت نظارت ارجاع خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.