ثبت نام ۴۹۲۸ داوطلب انتخابات شورای شهر در استان تهران نهایی شد

تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: ثبت نام ۴ هزار و ۹۲۸ داوطلب انتخابات شورای شهر در آخرین روز از نام نویسی در استان تهران نهایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، شکرالله حسن بیگی شامگاه سه شنبه و همزمان با ششمین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در جمع خبرنگاران از پایان یافتن زمان ثبت نام حضوری داوطلبان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام غیر حضوری تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

معاون استاندار تهران در خصوص تعداد و وضعیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان تهران افزود: طی امروز سه شنبه ۲۶ اسفندماه تعداد یک هزار و ۷۸۴ داوطلب موفق شدند تا ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه ثبت نام خود را نهایی کنند.

حسن بیگی با بیان اینکه در مجموع ثبت نام ۴ هزار و ۹۲۸ نفر در کل استان تهران نهایی شده است گفت: تهران با یک هزار و ۷۹۱ نفر بیشترین داوطلب و فیروزکوه با ۵۵ نفر کمترین داوطلب را داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در خصوص ترکیب جنسیتی داوطلبان نیز گفت: از میان ثبت نام شدگان ۸۴ درصد آقایان و ۱۶ درصد بانوان می‌باشند.

حسن بیگی بیان داشت: ۵۷ درصد نحوه ثبت نام شدگان را حضوری، ۱۰ درصد را در پیشخوان‌های دولت و ۱۷ درصد را از طریق موبایل و ۱۶ درصد را نیز از طریق کامپیوترها اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.