انواع پارتیشن ام دی اف و شیشه ای اداری مناسب محل کار ۱۴۰۳

با توجه به محیط کار شما و نیازهای آن، پارتیشن اداری مناسب ممکن است یک پارتیشن شیشه‌ای با قابلیت انعطاف و شفافیت باشد. این نوع پارتیشن، علاوه بر ایجاد تفکیک‌کننده‌ای میان فضاها، اجازه می‌دهد تا نور بهتری در فضاها پخش شود و حس شفافیت و فضای باز را تقویت کند.

همچنین، در صورتی که محیط کار شما به دنبال ایجاد حس گرمایی و دوستانه است، ممکن است انتخاب پارتیشن با پوشش‌های نرم و دوستدار محیطی آرامش‌بخش و افزایش ارتباطات بین کارکنان مثل پارتیشن‌های با روکش پارچه‌ای یا پارتیشن‌های چوبی باشد.

راهنمای خرید پارتیشن ام دی اف اداری برای محل کار

اگر در محیط کار شما اهمیت زیادی به حفظ حریم شخصی کارمندان داده می‌شود، پارتیشن‌هایی با ارتفاع مناسب و موادی که صدا را جذب کنند مثل پارتیشن‌های با روکش صوتی یا پارتیشن‌های چوبی با پوشش صوتی انتخاب مناسبی خواهند بود.

در نهایت، برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا و شیک، می‌توانید به انتخاب انواع پارتیشن ام دی اف اداری و شیشه ای با طرح و رنگ‌های متنوع و متناسب با سبک کلی محیط کار خود توجه کنید. استفاده از پارتیشن‌هایی با طرحات مدرن و رنگ‌های زنده می‌تواند به شکلی جذاب و زیبا دکوراسیون محیط کار را تکمیل کند و به کارکنان احساس روحیه و انگیزه بیشتری بدهد.

با اینکه هر نوع پارتیشن اداری ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد، اما انتخاب مناسب باید با توجه به نیازها و خصوصیات محیط کار انجام شود تا بهترین نتیجه را به‌دست آورید.

پارتیشن اداری ساوین دکور

راهنمای انتخاب پارتیشن اداری مناسب محل کار

در ادامه لیستی از انواع پارتیشن‌های اداری را می‌آوریم و درباره آنها و ویژگی‌هایشان صحبت می‌کنیم تا از بین‌شان بهترین و مناسبترین دیواره را برای محیط کارتان انتخاب کنید:

پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از شیکترین و بهترین پارتیشن‌های اداری دیواره‌های شیشه‌ای هستند که علاه‌براینکه محیط را زیباتر نشان می‌دهند، در پخش بهتر نور بین قسمت‌های مختلف اداره نیز عملکرد خوبی دارند. در واقع این دیواره‌ها با پخش مناسب نور در بخش‌های جداشده، باعث افزایش راندمان و کیفیت کار کارمندان می‌شوند.

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای به ۲ روش شفاف و بلور ساخته می‌شوند. اگر حریم‌شخصی برایتان اهمیت زیادی ندارد و می‌خواهید کارمندان حین کار یکدیگر را ببیند و با هم تعامل داشته باشند، از نمونه‌های شفاف استفاده کنید. درغیراین‌صورت پارتیشن‌هایی با شیشه‌های بلور به‌منظور ایجاد حریم‌شخصی برایتان مناسب هستند.

گونه‌ای از پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌صورت هوشمند نیز تولید می شوند. بنابراین شما می‌توانید با تغییر میزان نور فضا، حالتی شفاف، نیمه‌شفاف یا کاملاً مات در آنها به‌وجود بیاورید. این نوع از پارتیشن‌ها برای محیط‌هایی پیشنهاد می‌شوند که کارمندانشان در برخی از ساعات روز نیاز به ایجاد حریم‌شخصی و در برخی ساعات نیاز به تعامل با دیگر کارکنان دارند.

پارتیشن اداری ساوین دکور

پارتیشن اداری آلومینیومی

یکی از مقاومترین و بهترین انواع پارتیشن اداری مناسب محل کار، دیواره‌های آلومینیومی هستند که به‌دلیل ایمنی بالا در برابر آتش‌سوزی از آنها استفاده می‌کنند. این دیواره‌ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و تا مدت‌ها بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از پارتیشن‌های آلومینیومی معمولاً برای جداکردن بخش‌های مختلف سرویس بهداشتی، سالن غذاخوری یا آشپزخانه استفاده می‌کنند. البته مدل‌های جدیدتری از این دیواره‌ها تولید شده‌اند که از آنها می‌توانید برای تفکیک‌سازی بخش‌های مختلف اداره‌تان استفاده کنید.

اگر ابعاد دفتر کاری‌تان کوچک است، از این پارتیشن‌ها استفاده نکنید؛ چون نور فضا را کاهش می‌دهند و در نهایت باعث کاهش بهره‌وری و انرژی کارمندان حین کار می‌شوند.

همچنین اگر به‌صورت تیمی کار می‌کنید، این پارتیشن‌ها را به‌صورت تمام قد برای محیط اداره‌تان استفاده نکنید؛ چون ارتباط فعال کارکنان را با یکدیگر از بین می‌برند.

پارتیشن اداری آکاردئونی

یکی از انواع بهترین پارتیشن اداری در ایران، مدل آکاردئونی برای محیط‌هایی مثل دفاتر کاری، کلینک‌های پزشکی، سالن‌های زیبایی و … کاربرد دارند. این دیواره‌ها قابل‌حمل هستند و در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. همچنین این پارتیشن‌ها با کاهش آلودگی صوتی سکوت را در محیط کاری برقرار می‌کنند تا با آرامش به کار‌هایتان برسید.

قیمت انواع پارتیشن‌های آکاردئونی مناسب و ارزان است. این دیواره‌ها برای زیباسازی فضا بهترین گزینه هستند. شما می‌توانید این پارتیشن‌ها را به‌دلیل وزن سبک دائماً جابه‌جا کنید و فضا‌های مختلفی را در محیط کاری‌تان به‌وجود آورید.

پارتیشن اداری پی وی سی

انواع پارتیشن اداری پی‌وی‌سی جزء ارزانترین مدل‌ها هستند و از مقاومت خوبی برخوردارند. این دیواره‌ها تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و به‌دلیل اجرای سریع و آسان بین مردم طرفداران زیادی دارند.

شما می‌توانید انواع پارتیشن‌های پی‌وی‌سی را در محیط‌های مرطوب نصب کنید و نگران آسیب‌دیدن بدنه و جنس‌شان نباشید.

پارتیشن اداری ساوین دکور

پارتیشن اداری ام دی اف

برای خرید پارتیشن اداری مناسب محل کار پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ دیواره‌های‌ام‌دی‌اف بروید که به ۲ روش تک‌جداره و ۲‌جداره ساخته می‌شوند. رنگ‌بندی متنوع این دیواره‌ها باعث می‌شود تا بتوانید آنها را کاملاً بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون اداره‌تان بخرید.

انواع دیواره‌های MDF در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند تا بر اساس فضای محیط اداره‌تان بتوانید پارتیشنی با سایز مناسب تهیه کنید. حمل این ابزار نیز راحت است و درصورتی‌که بخواهید نقشه اداره را تغییر دهید، می‌توانید آنها را جابه‌جا کنید. قیمت انواع پارتیشن اداری MDF نسبت به دیواره‌های شیشه‌ای ارزانتر است.

در ادامه انواع پارتیشن اداری‌ام‌دی‌اف را معرفی می‌کنیم و درباره آنها نکته‌های مهمی بیان می‌کنیم:

پارتیشن ام دی اف تک‌جداره

تولیدکننده‌ها انواع این دیواره‌ها را با ضخامت ۸ سانتی‌متری تولید می‌کنند. این دیواره‌ها با اسکلت باریکشان جزء کم‌هزینه‌ترین انواع دیواره‌های اداری هستند.

ویژگی‌های دیگری را که این دیواره‌ها را تبدیل به یک ابزار کاربردی برای محیط‌های کاری می‌کنند، در ادامه می‌گوییم:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه ها و عوامل آسیب‌زا
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • نصب راحت و بدون دردسر
  • دمونتاژ راحت و سریع
  • ایجاد آرامش و سکوت در محیط کاری به‌منظور انجام بهتر کار‌ها
  • ذخیره انرژی و جلوگیری از هدررفت آن و در نهایت کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های پرداختی در آینده
  • قابلیت عبور نور به‌دلیل روشن‌کردن فضای جداشده

پارتیشن‌های اداری می‌توانند به شیوه‌های مختلفی ساخته شوند. یکی از انواع متداول آنها، پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند که علاوه بر جداسازی فضا، نور را در محیط کار مناسب‌تر منتقل می‌کنند و از ظاهر زیبا و شیکی برخوردارند. پارتیشن‌های آلومینیومی نیز به دلیل مقاومت در برابر آتش و دوام بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، به ویژه برای جداسازی بخش‌های خطرناک مانند سرویس بهداشتی یا آشپزخانه. همچنین پارتیشن‌های آکاردئونی و پی‌وی‌سی به دلیل ارزانتر بودن و نصب و جابجایی آسان، گزینه‌های مناسبی برای محیط‌های کاری هستند. در نهایت، پارتیشن‌های ام دی اف نیز با تنوع طرح و رنگ، مقاومت بالا و قابلیت نصب و دمونتاژ آسان، انتخابی مناسب برای دفاتر کاری می‌باشند.

چرا پارتیشن اداری ساوین دکور

پارتیشن‌های ام‌دی‌اف اداری از محصولات شرکت ساوین دکور، با طراحی مدرن و کیفیت بالا، می‌توانند فضای اداری را به یک تجربه استثنایی تبدیل کنند. این پارتیشن‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری روز دنیا ساخته می‌شوند که این امر اطمینان از مقاومت و دوام بیشتر آنها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

طراحی زیبا و مدرن پارتیشن‌های ام‌دی‌اف ساوین دکور https://savindecor.com/ ، به فضای کاری جلوه‌ای ارگانیک و زیبا می‌بخشد. علاوه بر این، این پارتیشن‌ها با قابلیت جلوگیری از صداها و حفظ حریم شخصی کارمندان، آرامش و کارآمدی را در محیط کاری بهبود می‌بخشند. همچنین، به دلیل ویژگی‌هایشان، این پارتیشن‌ها مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت‌ها، و فضاهای کاری مختلف می‌باشند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها