انتشارات خیلی سبز برای جمع بندی ایام کنکور کتاب های ویژه ای منتشر کرده است

با نزدیک شدن به زمان کنکور سراسری و ماه ها هفته های پایانی، به دوران جمع بندی نزدیک می شویم. در اصل دوران جمع بندی کنکور به سه دوره اطلاق می گردد:
دوره جمع بندی اول : پس از پایان امتحانات نیمسال اول مقطع دوازدهم و در دی ماه و بهمن ماه
دوره جمع بندی دوم : دوران طلایی نوروز
دوره سوم جمع بندی : خردادماه و هفته های پایانی
در دوران جمع بندی شیوه مطالعه و همچنین منابع مطالعاتی و کتاب کنکور تغییر می کنند و دانش آموزان نیازمند منابعی مفید، گزیده و خلاصه تر هستند تا بتوانند در بازه های زمانی کوتاه با مروری سریع بر بهترین کتاب های کنکور، مباحث درسی را جمع بندی کرده و استفاده بهینه از زمان های طلایی خود داشته باشد.
در این بین انتشارات خیلی سبز اقدام به چاپ کتاب هایی مناسب ویژه دوران جمع بندی کرده که در پابیشا سایت خرید کتاب کنکور به طور مفصل به آن ها پرداخته شده، ویژگی های کتاب های جمع بندی خیلی سبز توضیح داده شده که باعث می شود دانش آموزان با بررسی این ویژگی ها بتوانند بهترین منابع جمع بندی را بشناسند و تهیه کنند.و اما انتشارت خیلی سبز برای دوران جمع بندی کنکور چه کتاب هایی منتشر کرده است؟

انوع کتاب های جمع بندی انتشارات خیلی سبز

طبق بررسی های انجام شده توسط پابیشا در معرفی کتاب کمک درسی خیلی سبز ، در انتشارات خیلی سبز چهار نوع کتاب ویژه دوران جمع بندی تالیف و چاپ شده است:
کتاب های جی بی – کتاب های جمع بندی – کتاب های فصل آزمون – کتاب های چندکنکور

 کتاب های جی بی خیلی سبز 

کتاب های جی بی خیلی سبز منابعی گزیده، کم حجم، در قطع جیبی و فنری هستند. در این نوع کتاب های خیلی سبز که در تمامی درس ها به چاپ رسیده و در برخی درس ها مانند زیست بصورت موضوعی به مباحث پرداخته، درسنامه های مختصر حاوی نکات کلیدی و همچنین تست های برگزیده با پاسخ تشریحی درج شده است. جی بی فرمول های ریاضی تجربی، جی بی زیست گیاهی، جی بی زیست جانوری، جی بی شیمی و … از جمله کتاب های جی بی خیلی سبز هستند.

 کتاب های جمع بندی خیلی سبز

سری کتاب های جمع بندی خیلی سبز که با جلدهایی جذاب و رئال و متفاوت به چاپ رسیده اند از منابع مهم و کارآمد برای استفاده در دوران جمع بندی کنکور هستند. حجم کم و تعداد صفحات مناسب، جذابیت ظاهری جلدکتاب،قیمت مناسب کتاب به کارآمدتر بدن کتاب کمک بیشتری کرده است.

 کتاب های جمع بندی خیلی سبز به طور کلی  از سه بخش تشکیل شده اند:
درسنامه – تست – پاسخ تشریحی. درسنامه کتاب های جمع بندی خیلی سبز مختصر بوده و با تاکید بر نکات مهم و کلیدی و پرتکرار در کنکور سراسری پیشروی می کند. اهمیت مطالعه درسنامه از گزیده بودن آن بر می آید که به دور از هجویات و اضافه گویی به اصل مطلب می پردازد و به مرور سریع مطالب درسی کمک می کند.
در ادامه تست های درس به درس و برگزیده با تعداد متناسب در کتاب گنجانده شده تا داوطلب با حل تست ها بتواند به نکاتی مهم دست پیدا کند که بدلیل اهمیتشان در کنکور در کتاب قرارداده شده و به یادگیری سریع مطالب و تسلط بر حل تست ها کمک می کند.
بخش پایانی کتاب پاسخ تشریحی می باشد. با توجه به حجم کم کتاب های جمع بندی خیلی سبز توصیه می شود پاسخ تشریحی حتما مطالعه شود چرا که ممکن است شامل نکاتی مهم باشد که یادگیری اشان و یا تکرارشان خالی از لطف نیست.

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز 

کتاب های فصل آزمو خیلی سبز منبعی مناسب برای دانش آموزان با سطح رو به بالا بوده که نیازمند حل تست های بیشتر هستند.این کتاب ها با دربرداشتن تست های خلاقانه در قالب آزمون دانش آموز کنکور را به چالش کشیده و باعث می شود با حل هر سوال مطالب زیادی را مرور کرده و برای کنکور بهتر آماده شود.
آزمون های کتاب فصل آزمون پایه محور بوده و فصل به فصل بودن کتاب به مرور مباحث مختلف کمک می کند.همچنین تمامی تست های کتاب فصل آزمون خیلی سبز تالیفی بوده و در سطح نسبتا بالاتری از سایر کتاب ها قرار می گیرد.

پاسخنامه تشریحی کتاب نیز دارای حل سوالات و بررسی تمام گزینه ها می باشد که کمک می کند داوطلب کنکور اشکالات درسی خود را رفع کند. کتاب های فصل آزمون خیلی سبز درسنامه ندارند و مولفان صرفا به طراحی سوالات با سطح بالا و پاسخ تشریحی کامل بسنده کرد اند.به همین دلیل لازم است داوطلبان کنکور پس از مطالعه کامل کتاب های درسی و منابع آموزشی خود و با سناخت کافی مباحث درسی به کتاب های فصل آزمون خیلی سبز مراجعه کنند.

کتاب های چندکنکور خیلی سبز

آخرین مرحله جمع بندی که در اردیبهشت و خرداد قبل از کنکور اتفاق می افتد دوران شبیه سازی کنکور می باشد. در این دوران داوطلبان باید هرآنچه در سال دوازدهم و سال های قبل مطالعه کرده اند را به طور همزمان مورد سنجش قراربدهند. قرارگیری در فضای کنکور یکی از مسائل مهمی است که به داوطلبان کمک می کند پیش از جلسه واقعی کنکور، با شرایط بیشتر آشنا شوند.

وجود منبع مناسب این دوران نقش بسزایی در تکمیل فرآیند شبیه سازی کنکور دارد. کتاب های چندکنکور خیلی سبز با دربرگیری دفترچه های کنکور سال های قبل، درج زمانبندی پاسخ به سوالات کنکور، پاسخبرگ های سفید و پاسخ نامه تشریحی جامع و کامل به داوطلب کمک می کند خود را در جلسه کنکرو تصور کند، طبق زمان بندی استاندارد کنکور به حل تست های کنکور سال های قبل بپردازد و در انتها با مراجعه به پاسخ نامه تشریحی و محاسبه درصدهای خود در هر درس، از وضعیت درسی خود آگاهی کامل پیدا کند.

سخن آخر

تلاش کردیم با بررسی کتاب های نشر خیلی سبز که ویژه دوران جمع بندی هستند به داوطلبان عزیز کمک کنیم راحت تر منابع دوران جمع بندی اشان را انتخاب کنند.
با توجه به اهمیت زمان در سال کنکور و اهمیت صرفه جویی در وقت سایت های خرید کتاب کنکور و فروش کتاب کمک آموزشی تلاش می کند کتاب های دوران جمع بندی را در سریع ترین زمان ممکنه به دست داوطلبان گرامی برسانند.

منبع :  pubisha

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها