آماده باش۴۲ اکیپ دامپزشکی کرمانشاه در تعطیلات نوروز

شاهرخ یارویسی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به فعالیت ۴۲ اکیپ دامپزشکی شامل ۱۵ اکیپ ثابت و ۲۷ اکیپ سیار برای نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها در نوروز امسال، گفت: نظارت های دامپزشکی در ایام حساسی مثل نوروز با شدت و جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا سلامت مردم حفظ شود.

وی گفت: اکیپ های نظارتی در ایام معمول سال ماهی سه بار از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها بازدید می‌کنند که این بازدیدها هم اکنون و در ایام نوروز و برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده‌ است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: اکیپ‌های ویژه نظارتی در قالب این طرح بر توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌ها نظارت خواهند داشت تا در ایامی که تقاضای مردم برای خرید فرآورده‌های دامی بیشتر می‌شود، گوشت با کیفیت و بهداشتی در اختیار آنها قرار گیرد.

یارویسی همچنین بر لزوم برخورد با کشتارهای غیرمجاز کنار جاده‌ای نیز تاکید کرد و یادآور شد: در این ایام بر عرضه گوشت غیرمجاز در معابر و خیابان‌ها، نظارت و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

یارویسی گفت: نظارت های نوروزی دامپزشکی تا ۱۴ فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.