اولین جشنواره هنر گمنامی در وزارت اطلاعات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، اولین جشنواره هنر گمنامی با حضور تعدادی از معاونین وزارت اطلاعات، جمعی از هنرمندان برجسته و انقلابی سراسر کشور و مدعوین گرامی به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات برگزار گردید.
هنرمندان به منظور ایده پردازی و طراحی برای به تصویر کشیدن ماموریت‌های وزارت اطلاعات و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آشنایی و ارتباط با مردم، به مدت ۳ روز مبادرت به خلق آثار نمودند.
همچنین هنرمندان از موزه یادمان شهدای وزارت اطلاعات بازدید بعمل آوردند و مسئول امور ایثارگران و شهدای وزارت اطلاعات با ترسیم و تبین راه شهادت، سربازی و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مسیر را برای ایده پردازی و طراحی هنرمندان هموار نمود.
در این جشنواره بیش از 35 اثر و طرح و لوگو طراحی شد؛ که در هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) از این آثار رونمایی گردید.
اختتامیه اولین جشنواره هنر گمنامی با حضور معاون محترم اطلاعات و امنیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات، همسر شهید مصطفی نوروزی و جمعی از هنرمندان برجسته در وزارت اطلاعات برگزار گردید.
هنرمندان نیز به همسر شهید نوروزی دو تابلو از آثار تولید شده خود را که با موضوع ” شهادت ۳ نفر از سربازان گمنام امام زمان(عج)” تهیه شده بود، اهداء کردند.
در پایان از کلیه هنرمندان، طراحان و فعالین جشنواره هنر گمنامی قدرانی بعمل آمد.

 

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

پایان خبر / تاریخ ما/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.