بهترین فوق‌تخصص بیماری‌های مقعدی در تهران

بیماری‌های مقعدی یا نشیمنگاهی از جمله بیماری‌هایی هستند که بسیار شایع به شمار می‌روند و باعث مشکلاتی در ناحیه مقعد یا انتهای راست‌روده می‌شوند. از جمله بیماری‌های مقعدی می‌توان به بواسیر، شقاق، کیست مویی، آبسه و فیستول مقعدی اشاره کرد. این بیماری‌ها با اینکه در برخی علائم با یکدیگر مشترک هستند؛ اما ساختار متفاوتی دارند و باید حتماً برای تشخیص آنها و درمان به پزشک مراجعه کرد.

بسیاری از افراد که در تهران زندگی می‌کنند به دنبال بهترین فوق‌تخصص بیماری‌های مقعدی در تهران هستند تا بتوانند این بیماری را به شکل درستی درمان کنند.

بسیار مهم است افراد حتماً برای درمان بیماری‌های مقعدی خود به بهترین فوق‌تخصص بیماری‌های مقعدی در تهران مراجعه کنند؛ زیرا عدم مراجعه به چنین پزشکانی باعث می‌شود بیماری آنها در قدم اول به درستی تشخیص داده نشود و در نهایت درمان درستی تجویز نشود. علاوه بر این‌ها، عدم مراجعه به بهترین فوق‌تخصص بیماری‌های مقعدی باعث می‌شود زمانی که فرد نیاز به جراحی یا لیزر درمانی بیماری‌های مقعدی دارد پزشک امکانات لازم را برای این اقدامات نداشته باشد و یا امکانات او در حدی باشد که نتواند به درستی این بیماری‌ها را مداوا کند.

نحوه درمان بیماری‌های مقعدی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر پزشک از تخصص کافی برای جراحی یا لیزردرمانی برخوردار نباشد ممکن است در حین این عمل‌ها به بافت ناحیه مقعد آسیب وارد کند و مشکلات بسیاری همچون ایجاد گوشت اضافه در ناحیه مقعد، تنگی مقعد، بی‌اختیاری کنترل گاز معده و کنترل مدفوع را به وجود آورد. مشکلاتی که هر کدام می‌توانند زندگی روزانه فرد را تحت‌تأثیر قرار دهند.

لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی چرا روشی محبوب است؟

روش درمان بیماری‌های نشیمنگاهی می‌تواند با توجه به نوع بیماری متفاوت باشد. لیزردرمانی زمانی پیشنهاد می‌شود که فرد دچار بیماری‌هایی همچون آبسه، کیست مویی و فیستول مقعدی است و یا هموروئید یا شقاق فرد در وضعیت وخیمی قرار دارد.

لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی یک روش کم تهاجمی به شمار می‌رود. در این روش که درد و خونریزی ندارد بافت جراحی شده در حین عمل ترمیم می‌شود و همین مسئله باعث می‌گردد بیمار پس از لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی دچار درد و خونریزی نباشد و بتواند بدون گذراندن دوران نقاهت خاصی فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرد.

لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی برخلاف روش جراحی بدون نیاز به بیهوشی و بستری شبانه انجام می‌شود و همین مسئله کمک می‌کند بیمارانی که برای بیهوش شدن دچار مشکل هستند یا نمی‌خواهند هزینه‌های بیمارستانی را تقبل کنند بتوانند به راحتی با لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی مشکل خود را برطرف سازند.

 لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی از طرفی روشی است که در کمترین زمان ممکن یعنی چیزی در حدود نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه انواع این بیماری‌ها را درمان می‌کند.

برای استفاده از خدمات لیزردرمانی بیماری‌های نشیمنگاهی افراد می‌توانند به مراکز درمانی مختلفی مراجعه کند. از جمله این مراکز، مرکز تخصصی درمان فوری است که با کمک تجربه فوق‌تخصصان کولورکتال می‌تواند تمام بیماری‌های نشیمنگاهی را به شکل قطعی درمان کند.

لیزر درمانی بیماری های مقعدی

متخصص لیزر بواسیر چگونه این بیماری را درمان می‌کند؟

به بیماران مبتلا به هموروئید توصیه می‌شود که در صورت نیاز به روش لیزر به متخصص لیزر بواسیر مراجعه کنند. متخصص لیزر بواسیر در واقع به پزشکی گفته می‌شود که فوق‌تخصص کولورکتال است. این پزشکان تخصص خود را در رابطه با بیماری‌های ناحیه مقعد و روده بزرگ به دست آورده‌اند و همین مسئله باعث می‌شود بتوانند در قدم اول وضعیت بواسیر را به درستی تشخیص دهند و سپس در جهت لیزر بواسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

متخصص لیزر بواسیر جهت درمان این بیماری از دستگاه‌های لیزر co2 استفاده می‌کند. پیش از انجام لیزر، جراح ناحیه هموروئید را بی حس می‌کند و در مرحله دوم و در مدت زمانی حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه توده بواسیر برداشته و بافت ترمیم می‌شود. بعد از این مرحله یک پانسمان ساده بر روی ناحیه درمان شده قرار داده می‌شود و فرد می‌تواند بلافاصله مرخص شود.

مراجعه به متخصص لیزر بواسیر باعث می‌شود که روند درمانی که به آن اشاره شد به درستی پیش برود و در حین جراحی با لیزر، بافت اطراف ناحیه بواسیر آسیب نبیند. زمانی که لیزر بواسیر به درستی انجام گیرد احتمال بازگشت بیماری بواسیر به صفر می‌رسد و به این ترتیب بیمار می‌تواند برای همیشه با این عارضه نشیمنگاهی خداحافظی کند.

در مراکز درمانی مختلفی امروزه متخصصان لیزر بواسیر خدمات و دانش خود را ارائه می‌کنند. مرکز تخصصی درمان فوری از جمله این مراکز درمانی به شمار می‌رود که از تجربه متخصص لیزر بواسیر جهت درمان این عارضه استفاده می‌کند تا این بیماری برای همیشه مداوا شود.

متخصص بیماری های مقعدی

متخصص لیزر فیستول مقعدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیماری فیستول مقعدی یکی از عارضه‌های  نشیمنگاهی به شمار می‌رود که باعث اتصال نامربوط روده بزرگ به پوست اطراف ناحیه مقعد می‌شود. این اتصال باعث می‌شود که چرک و خونابه از این کانال خارج شود و مشکلات بسیاری را برای فرد به وجود آورد.

به افراد مبتلا به این عارضه پیشنهاد می‌شود حتماً برای درمان به متخصص لیزر فیستول مقعدی مراجعه کنند. این پزشکان تخصص خود را در ارتباط با ناحیه مقعد و روده بزرگ به دست آورده‌اند و به آنها فوق‌تخصص کولورکتال می‌گویند. تخصص این افراد کمک می‌کند تا بتوانند نوع بیماری فیستول مقعدی را به درستی تشخیص دهند و اقدامات درمانی مناسب را در حین لیزر انجام دهند.

بسیار مهم است فیستول مقعدی به دست متخصص لیزر فیستول مقعدی انجام شود؛ زیرا این پزشکان به دستگاه‌های لیزر مجهز و به روزی دسترسی دارند که بدون عارضه این بیماری را درمان می‌کند و مشکلات خاصی پس از جراحی با لیزر برای بیمار به وجود نمی‌آید و یا بیمار پس از مدتی با عود مجدد فیستول مقعدی مواجه نمی‌شود.

متخصص لیزر فیستول مقعدی همچنین به امکانات کاملاً بهداشتی و ایزوله دسترسی دارد تا از انتقال عفونت‌ها به بیماران جلوگیری شود. از طرفی به طور معمول متخصص لیزر فیستول مقعدی از دستگاه ساکشن بلع در محیط جراحی استفاده می‌کند تا از انتقال ویروس‌ها از بیمار قبلی به بیمار بعدی جلوگیری شود.

برای استفاده از دانش پزشکان متخصص لیزر فیستول مقعدی افراد می‌توانند به مرکز تخصصی درمان فوری مراجعه کنند که فوق‌تخصصان کولورکتال با بهترین دستگاه‌های لیزر انواع بیماری‌های نشیمنگاهی و به خصوص فیستول را به بهترین شکل خود درمان می‌کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها