مزایایی که ترامپ با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی از آن برخوردار است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما،‌ به نقل از پایگاه گو بنکینگ ریتز، بر اساس قانون سال ۱۹۵۸ مربوط به روسای جمهور سابق آمریکا، روسای جمهور سابق این کشور واجد دریافت حقوق بازنشستگی سالانه معادل حقوق یک وزیر کابینه هستند و در سال ۲۰۲۱ این حقوق به سطح ۲۲۱۴۰۰ دلار در سال می‌رسد.

همچنین شش ماه بعد از آن که یک رئیس جمهور از ریاست جمهوری کنار برود، اداره خدمات عمومی به تامین هزینه برای تشکیل، مجهز سازی و تامین نیروی یک دفتر رسمی برای وی در هر جایی از کشور می‌پردازد و گزارش شده که ترامپ برای این منظور ۹۶۰۰۰ دلار در سال به عنوان هزینه تامین کارکنان دریافت خواهد کرد.

ترامپ دفترش را در فلوریدا تشکیل داده هر چند که هنوز مشخص نیست این دفتر قرار است چقدر هزینه برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته باشد. در مقام مقایسه و به منظور بررسی اینکه سابقا اجاره یک دفتر از سوی یک رئیس جمهور اسبق چه هزینه‌ای داشته، هزینه اجاره دفتر بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق در نیویورک حدود ۴۲۹۰۰۰ دلار و هزینه مربوط به دفتر جورج دبلیو. بوش در تگزاس معادل ۴۳۴۰۰۰ دلار برای مالیات دهندگان بوده است.

همچنین یک رئیس جمهور سابق می‌تواند تا میزان یک میلیون دلار به عنوان هزینه امنیت و سفرهای رسمی در هر سال دریافت کند.

روسای جمهور اسبق آمریکا و همسرهایشان واجد برخورداری از محافظت ابدی توسط سرویس مخفی هستند، هر چند که بنا به اعلام بنیاد اتحادیه ملی مالیات دهندگان، هزینه‌های مربوط به آن طبقه بندی شده هستند. این محافظت شامل فرزندان یک رئیس جمهور سابق تا زمان رسیدن آنها به ۱۶ سالگی نیز می‌شود بنابراین بارون ترامپ، پسر کوچک دونالد ترامپ تا زمان رسیدن به آن سن از تامین امنیت برخوردار است.

روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد، ترامپ قبل از ترک ریاست جمهوری حفاظت امنیتی توسط سرویس مخفی را در قبال چهار فرزند بزرگسال خود و دو نفر از همسرانش و همچنین سه مقام کلیدی برای مدت شش ماه بعد از خروج او از کاخ سفید برقرار ساخته است. انتظار می‌رود این هزینه مضاعف تامین امنیت برای خانواده و افراد نزدیک به دونالد ترامپ میلیونها دلار روی دست مالیات دهندگان آمریکایی هزینه بگذارد.

همچنین مالیات دهندگان آمریکایی صورت حساب چند مورد هزینه دیگر مرتبط با کار رسمی روسای جمهور  اسبق را شامل قبضهای تلفن، پست، بسته‌های تلویزیون ماهواره‌ای و محموله‌های دفتری را متقبل می‌شوند.

از سوی دیگر طبق گزارش واشنگتن پست ادعاهای غلط ترامپ درباره انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ یک صورت حساب بزرگ و در حال گسترش را که تا تاریخ ششم فوریه به ۵۱۹ میلیون دلار بالغ شد،‌ به جا گذاشته‌اند. این هزینه شامل هزینه‌های حقوقی مرتبط با ده‌ها مورد شکایت، تامین امنیت در پاسخ به تهدیدات مرگ علیه کارمندان انتخاباتی و هزینه‌های ترمیمی مرتبط با حمله ششم ژانویه به کنگره می‌شوند.  بیش از ۴۸۰ میلیون دلار از این هزینه مرتبط با هزینه‌های استقرار سربازان گارد ملی در خیابانهای واشنگتن دی.سی. تا اواسط ماه مارس بعد از آن حمله است.

طبق گزارش واشنگتن پست هزینه‌های رسمی مربوط به ادعاهی ترامپ درباره تقلب در انتخابات همچنان درحال محاسبه بوده و ممکن است هیچ گاه کاملا مشخص نشود.

طبق گزارش واشنگتن پست، ملک تفریحی مارالاگوی دونالد ترامپ در پالم بیچ فلوریدا در طی یک سفر کریسمس، میزان ۱۵۸۴۶ دلار هزینه را شامل هزینه ۳۹۶ دلاری سرویس مخفی برای هر شب در ارتباط با اتاقهای هتل برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته است.

هزینه اتاق‌ها تقریبا دو برابر محدودیت ۲۰۵ دلاری تعیین شده طبق قوانین فدرال برای هر شب بوده در حالی که کاخ سفید می‌تواند این محدودیت را دور بزند. ترامپ دسامبر گذشته برای مدت هشت شب در مارالاگو مانده در حالی که گلف بازی کرد و برای لغو نتایج انتخابات مبارزه کرد.

ترامپ در مقام رئیس جمهور ۱۴۲ روز را در ملکش در فلوریدا که به آن لقب “کاخ سفید زمستانی”‌را داده، ماند. او در حالی که توسط اعضای باشگاه احاطه میشد از سران دولتهای خارجی میزبانی می‌کرد و از محل این تفرجگاه دستور به یک حمله مناقشه برانگیز داده و با همپیمانان سیاسی خود برای دورهای زیادی گلف بازی کرد. طبق گزارش واشنگتن پست او حدود ۸۷ بار در محل باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ در وست پالم بیچ بازی گلف انجام داد.

۳۲ سفر ترامپ به پالم بیچ به همراه بازدیدهای فراوان دیگر از املاک متعلق به ترامپ در طی ریاست جمهوری چهار ساله‌اش هزینه قابل توجهی روی دست مالیات دهندگان گذاشته است. این بعد از آن مشخص می‌شود که ترامپ به حامیانش در زمان کمپین انتخاباتی گفت اگر مجددا به ریاست جمهوری انتخاب شود دیگر زمان گلف بازی کردن را نخواهد داشت و احتمالا دیگر به املاک خودش سر نخواهد زد. املاک ترامپ طبق گزارش واشنگتن پست تا ماه اکتبر ۲.۵ میلیون دلار پول مالیات دهندگان آمریکایی و ۵.۶ میلیون دلار پول مربوط به کمپین رئیس جمهور و گروه جذب کننده کمکهای مالی را دریافت کرده‌اند.

در اولین روزهای ریاست جمهوری ترامپ، ملک مارالاگو هزینه ۵۴۶ دلار برای هر شب اقامت کارکنان ترامپ در اتاق‌های هتل را برای دولت در پی داشته است. این تفرجگاه بعدا بخشی از هزینه را به دولت بازپرداخت کرده و هزینه ۳۹۶ دلاری را مطرح کرده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.