ارجاع پرونده کاندیداهای شوراهای شهر به هیئت نظارت

بهروز ندایی در جریان بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای روستا اظهار کرد: امروز ثبت‌نام 600 نفر از کاندیداهای شوراهای روستا را در سطح استان شاهد بودیم که انتظار می‌رود فردا همزمان با آخرین فرصت ثبت‌نام مراحل نهایی ثبت اطلاعات و همچنین حضور داوطلبان را از روستاهایی که کاندیدایی برای شورای روستا ندارند، شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: تاکنون برای حضور در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در استان اردبیل سه هزار و 200 نفر ثبت‌نام کردند که فردا تا ساعت شش عصر ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها و عشایر ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه این فرصت تمدید نخواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی، دفاتر پیشخوان و کامپیوترهای شخصی الزامی برای ارائه برگه‌های عدم سوءپیشینه وجود ندارد و کاندیداها بعد از ثبت‌نام می‌توانند این برگه را ارائه کنند.
ندایی افزود: با اتمام مراحل ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای روستا و عشایر، بررسی صلاحیت آنها نیز انجام خواهد شد تا بالاخره اسامی نهایی اعلام و رقابت‌ها را همزمان با ایام تبلیغات شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز با تمام بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در هیئت‌های اجرایی و استعلام از مراجع چهارگانه، پرونده این افراد برای تأیید نهایی به هیئت نظارت شهرستان ارجاع شده که امیدواریم تا پایان هفته این مراحل به انجام برسد.
ندایی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود ندارد و امیدواریم شرایط مطلوبی را در برگزاری انتخابات 28 خردادماه شاهد باشیم.

اعمال محدودیت‌های کرونایی تا 10 روز آینده 
عضو ستاد کرونای استان اردبیل همچنین به شرایط قرمز کرونایی در اردبیل و نمین اشاره کرد و ادامه داد: به غیر از کوثر و نیر، سایر شهرها نیز به رنگ نارنجی درآمدند و از امروز اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان‌ها آغاز می‌شود.
ندایی بیان کرد: قرار است ادارات جلسات خود را با کمتر از 15 نفر برگزار و مأموریت‌های اداری کنسل شده و کارکنان با یک سوم ظرفیت به ارائه خدمات بپردازند.
وی به تعطیلی کامل مشاغل گروه دو، سه و چهار تا 10 روز آینده اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام حضور مردم در بانک‌ها و ارائه خدمات، قرار شده بیشتر این خدمات از طریق الکترونیکی و نظام غیرحضوری به انجام برسد.
ندایی به ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 10 شب تا سه صبح اشاره کرد و افزود: خودروهایی که قوانین و مقررات و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند تا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.
وی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در استان به بیش از 450 نفر رسیده و انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا 10 روز آینده شرایط مطلوب‌تری را در استان شاهد باشیم.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.