جذب ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای حوزه کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، عبدالرضا بازدار پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال را در حوزه کشاورزی جذب کرده ایم، اظهار داشت: قبل از اینکه این امر صورت گیرد، برای همه شهرستان ها یک سهم را پیش بینی کردیم.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان تسهیلات برای طرح های اشتغالزای حوزه کشاورزی شهرستان رومشکان پیش بینی کردیم، گفت: ۷۶ درصد این میزان در شهرستان جذب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه حدود سه میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان به طرح های اشتغالزای حوزه کشاورزی شهرستان رومشکان پرداخت شده است، گفت: آسیب شناسی در رابطه با پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و تسهیلات اشتغال روستایی در سطح استان باید صورت گیرد تا چالش های موجود را در حوزه ملی شناسایی کنیم.

بازدار، بیان داشت: لرستان، ظرفیت هایی دارد که هنوز به شکوفایی نرسیده است و در لرستان نیز یک سری شهرستان ها وجود دارند که نسبت به مرکز استان مغفول مانده اند.

وی با بیان اینکه خرم آباد به طور مرتب در حال توسعه است، گفت: این در حالیست که شهرستان رومشکان و یا نورآباد از غافله توسعه عقب افتاده اند که این امر نیز به سیاست های ما برمی گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه در بحث سرمایه گذاری اشتغال روستایی باید به این گونه مناطق توجه ویژه تری شود، گفت: اگر می خواهیم این مناطق به کمک توسعه استان بیایند باید برای آنها یک برنامه جدید داشته باشیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.