دستاوردهای بزرگ نظام و دولت در تمامی حوزه ها تجلی یافته است

 احمد برادران طی امروز(۲۵ فروردین ماه) در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جاجرم افزود: به رغم اینکه دشمنان مشکلات زیادی را برای نظام ایجاد کرده است اما باز هم شاهد آن هستیم در حوزه های مختلف دستاوردهای بزرگی در نظام به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام با تمام اقتدار در صحنه های بین المللی حضور دارد، تصریح کرد: در طول این ۴۲ سال دشمنان انقلاب نگاه و دیدگاه براندازانه به این نظام داشتند ولی امروز نظام مقتدرتر در صحنه های بین المللی حضور یافته و به عنوان یک مدل و الگو در دنیا مطرح شده و نقش تعیین کننده دارد.

برادران خدمات نظام در حوزه داخلی، زیربنایی و زیرساختی را مطلوب دانست و افزود: در خراسان شمالی روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد گاز نداریم و یا در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم اقدامات چشمگیری انجام شده است.

 وی با بیان اینکه دشمن درصدد القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی در بین جوانان است، اظهارکرد: دشمن در تلاش است تمام این ظرفیت ها را با سیاه نمایی وارونه جلوه دهد و این درحالی است که جزو کشورهای موفق دنیا هستیم.

وی به خدمات حوزه بهداشت و درمان در طول این ۴۲ سال به ویژه در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: امروز یک نفر فاقد دفترچه خدمات درمانی نیست و همچنین شاهد ارائه خدمات تخصصی در بیمارستان ها، افزایش خدمات پزشکی، مراکز جامع سلامت، استقرار اورژانس هوائی هستیم.

برادران همچنین به خدمات در حوزه آموزش و پرورش استان نیز اشاره و تصریح کرد: ۴۵ مدرسه سنگی، گلی و خشتی تا سال ۹۷ فعال بود اما امروز تمامی این مدارس برچیده شده و به بیش از ۱۳۴۰ کلاس درس گازرسانی شده است.

وی وضعیت استان در حوزه ویروس کرونا را نامطلوب اعلام کرد و افزود: تنها با یک هم افزایی عمومی، پرهیز از مجامع عمومی و دورهمی ها می توانیم میزان ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم.

گفتنی است در این آیین از زحمات رضا آذری فرماندار سابق شهرستان جاجرم تقدیر و مصطفی حاج زاده به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.