کومان: بارسلونا تجربه بردن فینال ها را دارد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از مارکا، بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا با ۴ گل بیلبائو را در هم کوبید تا برای سی و یکمین بار در تاریخ خود قهرمانی در این رقابت را تجربه کند.

رونالد کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی از خود نشان دادیم. تیم به قهرمانی نیاز داشت و بازیکنان با انگیزه بالایی بازی کردند و در نهایت به آنچه که شایسته آن بودند دست پیدا کردند. اکنون به قهرمانی در لالیگا فکر می‌کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: انتظار بازی سخت‌تری را هم داشتم. اتلتیک بیلبائو تیم جنگنده و پرتلاش است اما من بر این باورم که بهتر از حریف بازی کردیم و در نهایت به آنچه که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم. تغییراتی که در ترکیب تیم دادیم جواب داد و بر این باور هستم که تیم بزرگی مانند بارسلونا به تغییرات مثبت نیاز دارد. مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم. این قهرمانی مزد خوبی برای این تلاش ما بود.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: بارسلونا تجربه بازی‌کردن و برنده‌شدن در فینال‌ها را دارد. ما همواره نشان داده‌ایم که برای قهرمانی و بالا بردن جام‌ها انگیزه زیادی داریم. بسیار خوشحال هستیم. شب خوبی برای تیم بود و امیدوار هستیم که بتوانیم قهرمانی در لالیگا را هم کسب کنیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.