تظاهرات فلسطینیان ساکن اردوگاه‌های لبنان در همبستگی با قدس

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شرکت کنندگان در این تجمع بر وحدت مردم فلسطین در هر مکانی که حضور دارند و بر حق آنها در دفاع از حقوق ملی و مقدسات مسیحی و اسلامی آنها تاکید کردند.

مردمان اردوگاه‌های الرشیدیه و برج الشمالی و البص در جنوب لبنان تجمع‌هایی را در همبستگی با مردم در شهر قدس و دفاع از مقدساتشان برگزار کردند.

در اروگاه البراجنه در بیروت نیز صدها تن از مردم فلسطین در راهپیمایی در خیابان‌های اردوگاه تظاهرات کرده و پرچم‌های فلسطین را در دست گرفتند و شعارهایی را در حمایت از مقابله مردم در شهر قدس علیه نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشین‌ها سردادند.

این راهپیمایی‌ها بعد از نماز عشاء و تراویح برگزار شد. آنها شعارهایی همچون “قدس برای ما است”، “قدس را رها نخواهیم کرد”، سر دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع‌ها از کشورهای عربی و اسلامی نیز خواستند تا موضع گیری جدی در قبال تعدی‌های اشغالگر اسرائیل و صهیونیست‌های آن به مردم قدس داشته باشند.

بدیع الهابط، مسئول رسانه جنبش فتح در این اردوگاه بر موضع ثابت مردم فلسطین جهت پایبندی به اصول ثابت ملی خود در پشت محمود عباس، رهبری قانون‌شان تاکید کرد.

صدها تن نیز در اردوگاه نهر البارد در شمال لبنان راهپیمایی گسترده‌ای را برای حمایت از انتفاضه کنندگان در شهر قدس به راه انداختند.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی شعارهایی را برای تاکید بر وحدت مردم فلسطین در داخل و خارج سردادند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.