اگر بخواهیم از قافله مدعیان جا نمانیم باید پیروز شویم

وحید شمسایی، امروز (چهارشنبه- ۸ اردیبهشت ماه) در نشست پیش از بازی با فرش آرا مشهد از هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، اظهارکرد: با نفراتی که در این مدت برای تیم باقی مانده اند به جلو گام برمی داریم، فکر می کنم بازی سختی در پیش داشته باشیم. فرش آرا، تیم جوان و دونده ای است که می تواند کار را برای ما سخت کند.

وی افزود: مجید مرتضایی مربی تیم فرش آرا از مدرسان فوتسال است و همیشه توانسته با بازیکنان جوان خوب کار کند. قطعا برای برد وارد میدان می شویم، اگر بخواهیم از قافله صدرنشینان دور نشویم؛ باید ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم تیمش از ابتدای فصل، اضافه کرد: بهروز جعفری به خاطر مشکل قلبی، برمنشوری و قدرت بهادری به خاطر پارگی رباط صلیبی، احمدی به دلیل موارد انضباطی و وحید شفیعی به خاطر مصدومیت را در این بازی نداریم.

وی گفت: در بازی مقابل مس سونگون و کراپ خواستم کمک حال تیم باشم و به خاطر مصدومان زیادی که داشتیم و تعداد کم بازیکنان وارد میدان شدم، مهم نیست وحید شمسایی وارد زمین شود، مهم تیم گیتی پسند است.

شمسایی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و تماشاگران لذت ببرند، ساعت پخش بازی ۱۰:۳۰ دقیقه شب است و همه می توانند از یک بازی فوتسال خوب لذت ببرند، دو تیم هم برای کسب امتیازات تلاش می کنند و امیدوارم که حق به حقدار برسد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.