الوحدات – فولاد؛ دیداری برای خداحافظی تلخ از آسیا

تیم فولاد که با قبول شکست مقابل تیم السد قطر در دیدار قبلی خود شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، امشب در آخرین بازی خود در این رقابت ها در دیداری تشریفاتی رو در روی تیم الوحدات قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، فولاد که در آسیا توانسته بود ابتدا بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذارد، در نهایت با افت بدنی بازیکنانش به واسطه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و محدود بودن نفرات روی نیمکت و همچنین به دلیل این که اسیر تجربه بازیکنان تیم های السد و النصر قطر شد، با از دست دادن فرصت برد در دو دیدار اخیر خود، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

البته شاگردان نکونام جهت نشان دادن شایستگی های خود در این رقابت ها، می خواهند آخرین بازی خود در رقابت های آسیایی را با برد به پایان برسانند. البته در دور رفت نیز فولادی ها توانسته بودند این تیم اردنی را شکست دهند، اما از آن جا که تیم الوحدات نیز در بازی قبلی خود توانسته النصر یکی از مدعیان اصلی این گروه را از پیش رو بردارد، مطمئنا با انگیزه خوبی رو در روی فولاد قرار می گیرد تا آن ها هم که همچون فولاد از آسیا حذف شده اند، با پایانی خوش و آبرومندانه عربستان را ترک کنند. بر این اساس نیز انتظار بازی جذابی از هر دو تیم می رود. 

فولاد و الوحدات از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف هم می روند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.