توزیع 23هزار بسته معیشتی و حمایتی/ 2100 یتیم کرمانشاهی”حامی”پیدا کردند

محسن رخصی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما با اشاره به اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام مهدوی گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 50 آشپزخانه مهدوی جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در کرمانشاه آغاز به کار کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از 46 هزار پرس غذای گرم در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

رخصی گفت: پخت این غذاها و توزیع آنها با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی همراه بوده و این غذاهای گرم میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این طی این مدت هشت هزار بسته افطاری هم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: در کنار پخت غذای گرم، با توجه به شرایط کرونایی عمده تمرکز بر بحث تهیه بسته های معیشتی و حمایتی صورت گرفت و طی این مدت 23 هزار و 500 بسته معیشتی و حمایتی برای نیازمندان استان تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هرساله روزهای 15 تا 21 ماه مبارک رمضان به عنوان هفته “اطعام نیازمندان و اکرام ایتام” نامگذاری شده گفت: این هفته اوج فعالیت های کمیته امداد است و مردم نیز بیشتر تمایل دارند دراین هفته کمک های خود را اهدا کنند.

رخصی خاطرنشان کرد: یکی از طرح های ما در ماه مبارک رمضان بحث اکرام ایتام است که در این هفته فعالیت های آن پررنگ تر می شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خوشبختانه توانسته ایم 315 حامی جدید جذب کنیم.

رخصی خاطرنشان کرد: این حامیان در مجموع حمایت از 2100 یتیم استان را برعهده گرفتند که عدد بالایی است و نشان می‌دهد که هر حامی جدید ما بطور میانگین حمایت از شش یتیم استان را تقبل کرده است.

وی با قدردانی از مردم سخاوتمند استان کرمانشاه پیش بینی کرد تا پایان ماه مبارک تعداد حامیان و نیز تعداد بسته‌های معیشتی و حمایتی توزیع شده افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار کرمانشاهی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و یا واریز کمک ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب  ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم  ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ به پویش ایران همدل- اطعام مهدوی بپیوندند.

وی افزود: در خصوص ثبت نام به عنوان حامی ایتام هم افراد می توانند به ادارات کمیته امداد مراجعه کرده و یا عدد یک را به شماره 3000333383 پیامک کنند که همکاران ما با آنها تماس گرفته و نحوه انجام کار را توضیح می دهند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.