مالیات‌دهندگان آمریکایی بابت سفرهای استیون منوچن هنوز هزینه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از پایگاه خبری دیلی بیست، مالیات دهندگان آمریکایی باید همچنان بابت سفرهای استیون منوچن، وزیر خزانه داری سابق این کشور پول پرداخت کنند. از زمان پایان مسئولیت منوچن در دولت آمریکا بیش از ۳۰ هزار دلار بابت اقامت عوامل امنیتی او در هتل پرداخت شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا برای شش ماه و برای فرزندانش، منوچن و دو تن از مقام‌های دیگر این کشور نیروی امنیتی تمام وقت در نظر گرفته بود.

بر اساس بررسی داده‌های هزینه‌های فدرال، مشخص شد که ۱۵ هزار و ۶۰۴ دلار بابت اقامت منوچن در آوریل ۲۰۲۱ در هتلی در قطر هزینه شده و سفارت آمریکا در قطر این گزارش را ارائه کرده و از دومین قرارداد نیز مبلغ ۱۶ هزار و ۶۵۸ دلار بابت اقامت در هتل و تحت عنوان “وزیر خزانه داری سابق آمریکا-پشتیبانی سرویس مخفی” است.

این قرارداد با قرارداد اول همپوشانی داشت و همچنین سفارت ایالات متحده در دوحه را به عنوان منبع تامین مالی ذکر کرده است. این هزینه‌ها شامل حقوق، هزینه‌های پرواز و حقوق اضافه کار نیست.

مقام های دولت سابق بجز روسای جمهور سابق آمریکا معمولا از خدمات مخفی اضافی برخوردار نیستند. این در حالیست که اعضای دولت ترامپ شامل مارک میدوز، رئیس دفتر سابق کارکنان و رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی سابق خدمات امنیتی دریافت کردند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.