قیس خزعلی: آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا گام آزادسازی قدس است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه المنار، قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق در همایش “منبر یکپارچه” به مناسبت بزرگداشت روز قدس تاکید کرد: به رغم تلاش‌ها برای قادر ساختن رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا و کسانی که پشت آن از کشورها، لابی‌ها، سازمان‌های محرمانه و علنی در حمایت نظامی و اقتصادی نامحدود از این رژیم هستند و به رغم تمام تلاش‌ها برای تضعیف ملت‌ها، کشورهای اسلامی و مشغول کردن آنها به مشکلات داخل، درگیری‌ها، فتنه‌های داخلی و محاصره و جنگ‌ها و تجاوزات خارجی و به رغم تمام خیانت‌های حکام عرب و تن دادنشان به طرح عادی سازی روابط و طرح حقارت آمیز می‌گویم محور مقاومت با حکومت‌ها و ملت‌ها و گروه‌هایش شاهد پیشرفت پشت پیشرفت و تحقق پیروزی پشت پیروزی در تمام میادین و جبهه‌هاست.  

خزعلی از ایستادگی ایران مقابل تحریم‌های آمریکا تقدیر کرد و گفت: واشنگتن کم کم از سیاست‌های خارجه‌اش و تحریم‌هایش علیه ایران کوتاه می‌آید و ما از پایداری یمنی‌ها در مقابل ائتلاف سعودی تقدیر می‌کنیم که آل سعود و شاهزاده آنها در یافتن راه‌حل‌ برای بحران یمن درمانده‌اند و الان او کسی است که پیشنهاداتی را مطرح می‌کند و ناتوان از دفاع از نفت و پایگاه‌ها و حتی کاخ‌هایش است.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: همچنین به گروه‌های مقاومت فلسطین و ملت آن که اشغالگران را ناتوان کرده‌اند درود می‌فرستیم که صهیونیست‌ها ناتوان از مقابله با موشک‌های مقاومت از غزه پایدار شده‌اند؛ موشک‌هایی که برسرشان ریخته می‌شوند.

او تصریح کرد: تصمیم عقب‌نشینی گروه‌های مقامت اسلامی عراق واداشتن نیروهای آمریکایی به خروج از کشور است به خصوص که آنها به صراحت گفته‌اند که قصدی برای تصمیم عقب‌نشینی ندارند و وادار کردن نیروهای آمریکایی به خروج تصمیمی قطعی است.

خزعلی تاکید کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی تعداد کافی نیرو و سلاح ویژه دارند که می‌توانند هر نقطه‌ای که آمریکایی‌ها هستند را هدف بگیرند به طوری‌که هیچ سرباز آمریکایی در خاک عراق در امنیت نباشد زیرا سلاح‌های مقاومت آنها را هدف می‌گیرند.

دبیرکل عصاب اهل الحق درباره روز قدس گفت: در این روز و سالروز آزادسازی عراق از اشغال آمریکایی آزادسازی قدس نزدیک‌تر و آزادسازی آن حتمی خواهد شد. این وعده ما به تمام آزادگان جهان و ملت فلسطین است پس آزادی عراق گامی واقعی برای آزادسازی قدس از دست اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.