پلمب ۵ کارگاه غیرمجاز جمع‌آوری زباله در بوشهر/ ورود با حکم قضایی و دادستانی

مسعود غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس قانون، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها در حریم های شهری، بر عهده شهرداری ها قرار دارد.

وی افزود: همچنین ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند تاکید دارد که هر نوع نگهداری، مخلوط کردن، جمع آوری، حمل و نقل، خرید و فروش، دفع و صدور تخلیه پسماندها توسط افراد غیرمسئول، قانونی نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: متاسفانه ای عده ای منفعت طلب در یک فضای غیربهداشتی از طریق خودرو، موتورسیکلت و گاری اقدام به برداشت پسماندها کرده و در منازل شخصی و کارگاهی با دپوکردن آنها، سلامت عمومی را به خطر می اندازند.

غلامزاده ادامه داد: با توجه به حکم قضایی برای برخورد با هر گونه جمع آوری زباله و پسماند توسط افراد غیرمسئول، این سازمان اقدامات لازم قضایی را برای مقابله با این پدیده انجام می دهد.

وی عنوان کرد: در این راستا، طی ده روز گذشته و بر اساس ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند با حکم قضایی و در معیت نیروی انتظامی،  ۵ کارگاه غیرمجاز جمع آوری مواد بازیافتی پلمب شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند بوشهر یادآور شد: در کنار اطلاع رسانی از غیرقانونی بودن جمع آوری زباله و پسماندها توسط افراد غیر مسئول، اعلام می کنیم که با حکم قضایی و دادستانی اجازه نمی دهیم سلامت مردم با جمع آوری غیر اصولی زباله به خطر بیافتد.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.