استقبال القسام و جهاد اسلامی فلسطین از عملیات شهادت طلبانه در “شیخ جراح”

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام با صدور بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: ما این عملیات جسورانه و قهرمانانه در محله «الشیخ جراح» را تبریک می‌گوییم که بر روحیه انقلابی و دفاعی ملت قهرمان ما در فلسطین برای مقابله با اشغالگران تاکید دارد.

منابع صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کردند که در عملیات زیر گرفتن با خودرو توسط یک فلسطینی شش تن از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

سایت خبری «آی ۲۴» گزارش داد، شش تن از نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و به سمت راننده این خودرو که به یکی از ایست‌های بازرسی نیروهای اسرائیلی در محله الشیخ جراح حمله کرده بود، تیراندازی شد.

منابع اعلام کردند، راننده این خودرو شهید شده است.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، درگیری‌ها و تنش بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها در اراضی اشغالی افزایش یافته است و بیش از ۲۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۵۶۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات مقاومتی در محله «الشیخ جراح» را تبریک می‌گوییم.

جنبش جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد، این عملیات فداکارانه، راهی برای جلوگیری از اشغالگری و پاسخگویی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق ملت و خانواده‌های فلسطینی به شمار می‌آید.

این جنبش خواستار افزایش عملیات مقاومتی در هر مکان و مقابله با تروریسم‌، شهرک‌نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی با تمامی وسایل ممکن شد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان اعلام کرد: خداوند شهید قهرمان که این عملیات را انجام داد، رحمت کند و روح او را با شهدای غزه، کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی همراه کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.