مشعل: دشمن شکست خورده و محاسباتش به هم خورده است/ برای جنگ طولانی آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای “الاقصی” گفت: مقاومت از غزه به یاری قدس و الاقصی شتافت و غزه با یاری قدس، امر ناممکن را ممکن کرد.

مشعل گفت: مقاومت در غزه تصویر ارتش صهیونیستی را منهدم کرد و هیچ کسی از امروز به بعد نمی‌تواند بر دشمن شکست خورده حساب باز کند.

وی عنوان داشت: مردم ما در غزه و قدس روح انتفاضه را مجددا به کالبد فلسطین دمیدند و همیاری مردمی در تمامی محورها وجود دارد. آنچه که در این نبرد تخریب شد، مجدداً بنا خواهد گشت.

خالد مشعل تصریح کرد: مقاومت غزه تاکید کرد که بازگشت و آزادسازی امری ممکن و قریب الوقوع است. ما منتظر ارتش‌ها نمی‌مانیم تا وارد نبرد آزادسازی شویم، ما از سال‌ها قبل پای خود را در مسیر آزادسازی قرار داده‌ایم.

مشعل عنوان داشت: نبرد “شمشیر قدس”، مساله فلسطین را به مرکزیت مسائل امت بازگرداند.

وی بر لزوم ادامه انتفاضه در کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی تاکید کرده و گفت که این امر، ممکن و ضروری است.

مشعل گفت: دشمن شکست خورد و محاسبات آن بهم ریخت و نتوانست اهداف خود را در غزه محقق سازد. اسرائیل بعد از اینکه توسط مقاومت شکست خورد، به دنبال این می‌گردد که تصویر طرف پیروز را برای خود دست و پا کند. مقاومت خود را برای جنگی که هفته‌ها و ماه‌ها به طول می‌انجامد، آماده کرده است. رژیم اشغالگر علی رغم خواسته خود، جنگ را متوقف خواهد کرد، چراکه نمی‌تواند ادامه یافتن آن را تحمل کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.