رحمان مجرد رتبه برتر جشنواره ژاپن را به دست آورد

رحمان مجرد که در رشته عکاسی از 15 سال پیش فعالیت می‌کند با حضور در جشنواره‌های مختلف موفق شده افتخارات متعددی را برای هنر استان کسب کند که در جشنواره ژاپن نیز توانست با عکس ارائه شده از طبیعت جایگاه ممتازی را به دست آورد.

این هنرمند توانمند اردبیل اظهار کرد: در جشنواره‌های مختلف فرانسه، جشنواره هنرهای تجسمی بین‌المللی ایران و جشنواره‌های برگزار شده در تاجیکستان و قرقیزستان موفق شدم تا دیپلم افتخار و جوایز متعددی را به دست آورم.

رحمان مجرد تصریح کرد: در 37 سالگی همچنان با توانی بیشتر در رشته عکاسی و با پشتیبانی دوستان و برادر هنرمندم سعی می‌کنم در رویدادهای مختلف حضور پیدا کنم که تاکنون موفق شدم بیش از 150 مقام ملی و بین‌المللی را برای استان اردبیل کسب کنم.

وی گفت: در جشنواره ژاپن از بین 12 هزار عکس ارسالی از 78 کشور موفق شدم تا دیپلم افتخار و جایگاه برتر را به دست آورم و خوشحالم که از این طریق می‌توانم به بالندگی و نمایش شایستگی‌های هنری این استان کمک کنم.

این هنرمند توانمند اردبیل افزود: هر چند در رشته عکاسی فعالیت حرفه‌ای بسیار سخت و دشوار است اما با توجه به تعدد عکاسان در سال‌های اخیر تلاشگران حرفه‌ای در این عرصه باید با الهام از زیبایی‌های طبیعت به عکاسی پرداخته و از آثار گران سنگ این استان در بخش‌های مختلف تولید محتوا کنند.

مجرد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بنده سعی می‌کنم تا ذهنیت جامع از یک طرح هنری نسبت به موقعیت مکانی و همچنین تولید اثر اقدام کرده و به نوعی به خلق یک عکس جذاب و جالب کمک کنم.

وی اضافه کرد: همچنان با عشق و علاقه در این رشته هنری سعی دارم برای استان اردبیل افتخارات بیشتری را به دست آورم و بر این باورم که هر هنرمند می‌تواند با پشتکار و سعی و تلاش جدی در این عرصه و رشته‌های دیگر تجسمی شایسته و موفق عمل کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.