فرمانده ارتش لبنان: قطب نمای ارتش به سمت دشمن اسرائیلی است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از روسیا الیوم، جوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در سخنرانی خطاب به ارتش به مناسبت “روز مقاومت و آزادسازی” اعلام کرد که آزادسازی لبنان جز با بازپس گیری اراضی باقی مانده به ویژه مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا و بخش شمالی از منطقه الغجر حاصل نمی‌گردد.

وی ادامه داد: با وجود بحران اقتصادی و پیامدهای آن و نیز شیوع کرونا، اما جهت گیری ارتش به سمت دشمن اسرائیلی و طرح‌های خونین توسعه طلبانه آن باقی می‌ماند، آن رخدادهایی که در فلسطین اشغالی شاهد آن هستیم، تاکیدی بر تجاوزگر بودن این رژیم و نژادپرستی آن است. همچنین تروریسم و گروهک‌های خفته آن در رأس اولویت‌های ما هستند؛ چرا که تروریسم در تلاش برای فتنه افکنی میان گروه‌های لبنانی است. این چالش‌ها فقط اصرار و اراده ما را برای مقابله با این دو دشمن جهت حفظ ثبات کشورمان و صیانت از صلح داخلی و ادامه یافتن موجودیت لبنان بیشتر می‌کند.

فرمانده ارتش لبنان خاطر نشان کرد: هرچقدر هم که دشواری‌ها بیشتر شود، ارتش به حق خود برای رویارویی با هر تعدی و دفاع از مرزها در مقابل اسرائیل و تلاش برای توقف نقض‌های آن علیه حاکمیت کشور ما و حفظ حقوق ثابت ما در منابع ملی زمینی و دریایی‌مان با نظر به قطعنامه ۱۷۰۱ و بندهای آن پایبند است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.