اعمال خاموشی‌های گسترده در مشهد از هفته آینده

عباس آذری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما در خصوص برنامه خاموشی‌های هفته آینده و دلایل خاموشی‌های نامنظم در سطح مشهد اظهار کرد: در جدول خاموشی‌های هفته آینده، قطعی برق در محدوده بیشتری از مشهد و به صورت گسترده‌تر دیده است، تا سطح اجرایی جدول به صورت حداکثر باشد. در پیش‌بینی قبلی مناطق به صورت محدودتر در نظر گرفته شده بود که این مساله باعث شده بود در بعضی از مواقع خارج از جدول خاموشی صورت گیرد.

وی افزود: در هفته اول اعمال خاموشی‌ها، گاهی میزان خاموشی خواسته شده بیش از تخمین‌ها بوده است. به همین دلیل در هفته آینده ۱۲ گروه موجود در جدول به ۶ گروه تقسیم شده است.

سخنگوی صنعت برق خراسان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته برق ۴۰ اداره و دستگاه اجرایی در مشهد از جمله مجموعه وزارت نیرو، سازمان‌های بزرگ و  بانک‌ها برقشان قطع شده است. حتی در یک مورد، برق یکی از ادارت مجموعه توزیع برق به دلیل عدم رعایت مصرف قطع شده و در این مورد هیچ تعارفی وجود دارد.

آذری در مورد مدت زمان  قطعی‌ها تصریح کرد: در اولین هفته اعمال خاموشی‌ها با اینکه زمان خاموشی‌ها ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده بود اما در بعضی مواقع این مساله بر اساس پیش‌بینی‌ها صورت نگرفت و گاهی خاموشی‌ها بیش از دوساعت طول کشید. اما برای هفته آینده خاموشی‌ها  دو ساعت و نیم در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با اینکه «آیا در تمام نقاط مشهد خاموشی‌ها اعمال شده است»، بیان کرد: تا این لحظه در مناطقی که در انتهای جدول خاموشی قرار داشتند، خاموشی اعمال نشده است. ولی از هفته آینده این مناطق در روز  قرار گرفته‌اند و خاموشی برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

سخنگوی صنعت برق خراسان گفت:  اعمال خاموشی‌ها در بخش صنعت حتما با اطلاع قبلی انجام می‌شود.

 پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.