النخاله: هرگونه ترور مبارزان و فرماندهان ما در دم با هدف‌گیری تل‌آویو پاسخ داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه المیادین، زیاد النخالة، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این مراسم گفت: از نیروهای ملی که گفته‌اند امکان همزیستی با رژیم صهیونیستی وجود دارد می‌خواهم در این حرف خود بازنگری کنند.

النخالة ادامه داد: فلسطین امروز به قلب توجهات بین‌المللی بازگشته و ما باید از این تحولات استفاده کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: نبرد شمشیر قدس دستاوردی ملی برای کل ملت فلسطین است.

او خاطرنشان کرد: باید درباره این‌که همزیستی با این رژیم مجرم و جنایتکار غیرممکن و ذلت‌بار است صریح باشیم.

النخاله افزود: آنها تلاش خواهند کرد تا توافقنامه اسلو را بار دیگر احیا کنند، تلاش خواهند کرد ما را خلع سلاح کنند و این امر مستلزم هوشیاری و توجه است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما همچنان در مواضع‌مان آماده‌ایم اما به درخواست برادران‌مان در مصر و قاهره که از تلاش‌هایشان برای توقف جنگ تشکر می‌کنیم پاسخ دادیم و به آتش‌بس پایبندیم. این در راستای حمایت از مردم‌مان در محله الشیخ جراح و عدم هتک حرمت مسجد الاقصی است.

او تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس در عرض چند روز مثل طوفانی بر امتی گذشت که گفتند از فلسطین دست کشیده‌اند. مقاومت ما تاکید می‌کند که اراده مبارزه‌ای زنده و پویا بزرگترین چالش‌ها را به رغم محاصره کنار خواهد زد.

او با درود فرستادن به شهدای گردان‌های القدس، شهدای ملت و شهدای القسام تاکید کرد: این روز روز پیروزی ملت ما، پیروزی ما بر وضعیتی است که می‌خواستند ما را در تحت ظلم، محاصره نگه دارند.

النخاله ادامه داد: ما از نزدیک اقدامات میدانی دشمن و میزان تعهد آن به آتش بس را نظاره‌گریم رفتار آن در قبال قدس و محله الشیخ جراح تحت نظر داریم. مقاومت همچنان به حمایت از ملت و مقدسات فلسطین پایبند است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پیامی به رهبران دشمن گفت: هرگونه اقدام ترور و هدف گیری اعضای مقاومت یا فرماندهان ما در هر زمان و مکانی در دم با هدف گیری تل‌آویو پاسخ داده می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.