ظرفیت‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر افزایش یابد /انتصاب مدیران بر اساس کارآمدی

عبدالکریم گراوند در نشست با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه انتصاب مدیران بر اساس کارآمدی آنان انجام می‌شود اظهار کرد: مهمترین ویژگی انتصاب مدیران در حوزه‌های مختلف کارآمدی و خدمتگزاری و تحقق مطالبات مردم است.

وی ضمن برشمردن نقش مهم تأمین اجتماعی در عرصه‌های مختلف گفت: تأمین اجتماعی تحول بزرگی در افزایش حقوق و دستمزد کارکنان به ویژه بازنشستگان ایجاد کرده که میانگین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی را از نظر اقتصادی و معیشتی اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست و بیان کرد: با افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شرایط مالی مطلوب‌تری برای آنان فراهم شد.

گراوند افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را کار بزرگ و ماندگاری دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کارکنان جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که این تحول در عرصه حقوق و دستمزد مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از درآمد سازمان تأمین اجتماعی از استان بوشهر تأمین می‌شود، تصریح کرد: این استان در تحقق درآمد سازمان تأمین اجتماعی در میان دیگر استان‌ها بالاترین سهم دارد و انتظار می‌رود به همین تناسب ظرفیت‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر افزایش یابد.

استاندار بوشهر پارس جنوبی را یکی از ظرفیت‌های مهم این استان دانست و بیان کرد: این منطقه مهم صنعتی نقش تأثیرگذاری در افزایش درآمدهای تأمین اجتماعی دارد و با راه‌اندازی پارس شمالی این مهم افزایش می‌یابد.

عبدالکریم گراوند بر تأمین نیروی انسانی و تخصصی بیمارستان و مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر تأکید کرد و افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این راستا زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان افزایش می‌یابد.

گفتنی است در این نشست عباس دیّری‌زاده به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی و سید جواد رکاب‏پور به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات مدیران قبلی تجلیل شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.