تکمیل پروژه‌های ناقص، دغدغه اصلی حوزه فرهنگ و هنر است

 بهروز مهدوی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر تبریز، دغدغه‌مند و مطالبه‌گر هستند و این روحیه ستودنی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر دکتر محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندانی که در ایام همه‌گیری کرونا دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در شرایط کرونایی یکی از حوزه‌هایی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و متضرر شد، حوزه فرهنگ و هنر بود که در نشستی با هنرمندان و فعالان این حوزه، دغدغه‌های به حق آنها را شنیدم.

وی افزود: توجه به مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه مشکلات معیشتی در این ایام باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تبریز گفت: تکمیل پروژه‌های در دست اجرای حوزه فرهنگ، از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم و اصحاب فرهنگ و هنر است؛ پروژه‌هایی مثل مقبره الشعرا و تالار مرکزی تبریز که سال‌ها نیمه‌کاره مانده‌اند و پروژه تئاتر شهر تبریز که خوشبختانه در حال اتمام است. 

وی افزود: به امید خدا و با حضور شما در این جایگاه، شاهد تحولات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز با اشاره به قدمت و جایگاه تاریخی و فرهنگی تبریز، گفت: بهره‌مندی تبریز در حد و شأن و جایگاه تاریخی‌اش نبوده است. وی مطالبات شهروندان را به حق دانسته و بر ظرفیت بالای کار فرهنگی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور و دغدغه فرماندار شهرستان تبریز، گفت: دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر در ایام کرونا به ویژه مشکلات معیشتی آنها، در اولویت توجه بوده و اقداماتی نیز در این خصوص انجام داده‌ایم و با لطف خدا اقدامات جدیدی نیز صورت خواهد گرفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.