مردم به کسی رای بدهند که به امور دینی و اسباب معیشت آنان توجه دارد

مولوی محمدعثمان قلندرزهی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیاز به راهنمایی دارد و خلاصه اینکه باید به کسی رای داد که صلاحیت و شایستگی کشورداری، حس دلسوزی نسبت به ادای دین و حقوق مردم را دارد و خدمت صادقانه به مردم را برای خود تکلیف می داند.

وی اظهار داشت: یک فرد مسئول باید از هر جهت احساس تکلیف داشته باشد و طوری عمل کند که همه اقشار جامعه در چشم و دید او یکسان هستند و برای رفع مشکلات همگان برنامه و راهکار خدمت رسانی دارد.

مولوی قلندرزهی بیان کرد: همه مردم ایران در سالهای اخیر با تنگی معیشت و دشواری های اقتصادی و فقر و محرومیت دست و پنجه نرم کرده اند، اما اراده ای از سوی مسئولان امر برای رفع دغدغه های مردم دیده نشد.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: جامعه اهل سنت در سراسر ایران و مردم ما در سیستان و بلوچستان از عملکرد دولتمردان گلایه داشته اند، بنابراین در انتخابات آتی باید با هوشمندی به صحنه بیایند و به فردی رای بدهند که با جان و دل به مردم خدمت می کند و مشکلات همه اقشار جامعه اعم از اقوام و مذاهب را درد خود و مشکل خود می داند.

مولوی قلندرزهی اظهار داشت: جامعه اهل سنت و اقشار جامعه ایرانی باید برای مسئولان در مبحث خدمت رسانی فرقی نداشته باشند و انتظار ما این است که نگاه های تند و تبعیض آمیز برداشته شوند و عدالت به معنای واقعی در کشور برقرار باشد.

این روحانی برجسته اهل سنت گفت: مردم ما همگام با سایر اقشار ملت ایران در حدود ۴۳ سال اخیر از انقلاب اسلامی و مرزهای میهن با تمام شجاعت و گذشت و ایثار دفاع کرده اند، بنابراین برداشتن نگاه های تبعیض آمیز و اهمیت ددن به توانمندی های اهل سنت کمترین انتظار این قشر از مسئولان است.

وی افزود: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، دولت او باید به معنای واقعی برای همگان باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.