مردم به فردی رای بدهند که حامی محرومان باشد

مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما افزود: نیاز مهم جامعه ایرانی در شرایط حاضر کمک به حل معضل گرانی، کاهش دادن قیمت ها، تامین معیشت مردم و رفع موانع تولید و رونق دادن به اقتصاد است.

وی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن استحکام ریشه های نظام اسلامی بوده، بنابراین تحریم انتخابات در شرایط حاضر کشور نوعی خیانت به آرمانهای والای اسلامی و انقلابی است.

مولوی شهنوازی بیان کرد: گرچه مردم ایران از عملکرد ضعیف دولتمردان نگران و ناامید هستند، اما همگان باید به صحنه بیایند و دولتی را تشکیل بدهند که در آینده بتواند چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: مردم اهل سنت از مدتها قبل خود را برای شرکت در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا آماده کرده اند، بنابراین این قشر از جامعه با شناخت و آگاهی و بصیرت اتحاد یکپارچه و اقتدار خود را به نمایش می گذارند تا دشمنان بدانند جامعه اهل سنت همراه و همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران مانند دوران دفاع مقدس از حریم اسلام و میهن صیانت می کنند.

مولوی شهنوازی اظهار داشت: افراد مغرض و دست نشانده دشمنان که از خارج برای مردم ما نسخه و راه علاج می پیچند، باید بدانند که مردم ما دارای بصیرت و آگاهی هستند و دوست را از دشمن تشخیص می دهند و به سرسپردگان بیگانه اجازه نمی دهند که در لباس دفاع از حقوق مردم ایران و جامعه بلوچ و اهل سنت خود را دلسوز نشان بدهند و در حقیقت اهداف دشمنان را در جامعه ما پیاده کنند، بنابراین به این قبیل افراد توصیه می کنیم که دست از شرارت و فتنه بردارند.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: هم اکنون فرصت قهر کردن با نظام و صندوق های اخذ رای نیست، بنابراین راه نجات کشور از گرفتاری ها حضور حماسی در صحنه انتخابات است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.