ستاد حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش افتتاح شد

دکتر آرامش رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رییسی در سیستان و بلوچستان گفت: مردم اهل سنت حامی رئیس جمهوری هستند که دولت ضد فساد و مبارزه با ناکارآمدی مسئولان را تشکیل می دهد.

دکتر آرامش افزود: در هشت سال اخیر مردم استان سیستان و بلوچستان و مناطق مختلف کشور با فقر مطلق و مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شدند و عدم توسعه یافتگی و افزایش آمار بیکاری نتیجه اقدامات و عملکرد ضعیف مسوولان است.

وی اظهار داشت: مردم این استان و کشور خود را برای خلق حماسه ای بزرگ آماده کرده اند و در ۲۸ خردادماه با حمایت قاطعانه از آیت الله رئیسی به تشکیل دولتی مردمی رای می دهند.

دکتر آرامش ادامه داد: مردم اهل سنت قطعا در حمایت از آیت الله رئیسی با علما و بزرگان خود هماهنگی دارند و با اتحاد یکپارچه در صندوق های اخذ رای حضور پیدا می کنند.

مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش هم گفت: آیت الله رئیسی دارای سابقه درخشان خدمت رسانی به مردم هستند و در قوه قضاییه نیز عملکرد بسیار خوبی در مبارزه با فساد دارند.

وی اظهار داشت: ان شاءالله اقشار مختلف مردم ایران و جامعه اهل سنت در ۲۸ خردادماه به فردی رای می دهند که حامی محرومان و پرچمدار مبارزه با فساد بوده و به کاهش معضلات فقر و تنگناهای اقتصادی و معیشتی کمک می کند.

قاسم کوچکزایی از فعالان ستادی حامیان آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: آیت الله رئیسی چهره ای شاخص، مومن و انقلابی و همراه رهبری بوده و از تجربه بالای خدمت رسانی به مردم برخوردار بوده و قطعا پس از انتخاب شدن در انتخابات ریاست جمهوری دولتی مردمی را تشکیل می دهند و با ناکارآمدی ها و فساد مبارزه خواهند کرد.

خانم ایرندگانی مسوول کمیته بانوان ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش هم گفت: قشر پرتلاش بانوان در کنار سایر اقشار جامعه به موفقیت آیت الله رئیسی کمک می کنند.

ستاد انتخاباتی و مردمی یاران دکتر سید ابراهیم رئیسی خاش و ستاد بانوان حامی ایشان نیز در خاش افتتاح شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.