انتخابات پرشور اقتدار و عزت ملی را افزایش می‌دهد

 کرم محمدی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در انتخابات، گفت: انتخابات پرشور، توفیق در سیاست خارجی و در نهایت گشایش اقتصادی و همبستگی ملی را به دنبال دارد.

محمدی با اشاره به مسئولیت بالای رییس جمهور، گفت: رئیس جمهور بعد از رهبری بیشترین قدرت را دارد، لذا اگر رئیس‌جمهور با رای بالا انتخاب شود در ابعاد ملی در اجرای برنامه‌های خود موفق‌تر عمل کرده و در ابعاد بین المللی هم زمینه ساز عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی خواهد شد.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه مردم شهرستان دالاهو همواره در عرصه‌های سرنوشت‌سازی مثل انتخابات حضوری پررنگ داشته‌اند، از مردم این شهرستان و دیگر هموطنان خواست تا با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنند.

محمدی سپس با اشاره به آمادگی کامل شهرستان دالاهو برای برگزاری انتخابات 28 خرداد، گفت: 70 صندوق اخذ رای در شهرستان آماده برگزاری انتخاب شده اند که 21 صندوق آن در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی  عهده دار اخذ رای از دالاهویی ها خواهند بود.

محمدی ادامه داد: شهرستان آماده برگزاری انتخابات است و به مردم این قول را می دهیم که برای برگزاری انتخاباتی قانونمند از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.