حضور حداکثری مردم مقدمه‌ای برای حل مشکلات

سردار “علی آزادی ” در مصاحبه با خبرنگاران استان  با بیان اینکه انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی و تبلوری عینی از مردم سالاری دینی در کشور است، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی افزود:  با توجه به اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که دشمن همیشه سعی دارد این فرصت را به تهدید تبدیل کرده و به دنبال ناامن کردن انتخابات در جمهوری اسلامی است؛ در این کارزار نیروی انتظامی است که برابر قانون، موظف به ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی در جریان انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه امنیت انتخابات را ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست و بیان کرد: برگزاری انتخابات در سایه امنیت کامل، نشان از قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به نقش محوری و کلیدی پلیس در تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: پلیس تمام توان خود را در خصوص تأمین نظم و امنیت، قبل، حین و بعد از انتخابات به کار گرفته و برای انجام یک مأموریت بزرگ آماده است.

سردار آزادی با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات تصریح کرد: با مردم و به کمک مردم بهترین شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم خواهیم کرد.  

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مقدمه‌ای برای حل مشکلات معیشتی آنان در آینده خواهد بود خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس ایجاد بستر امنیت اجتماعی بسیار مطلوب برای حضور شهروندان در انتخابات است و این رسالت بزرگ با عزم و اراده جمعی محقق خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.