شور رای اولی‌های خراسان‌شمالی برای خلق یک حماسه

بهار رای اولی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ طراوتی از نوع شور و اشتیاق حضور را به همراه دارد.

بهار رای اولی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ طراوتی از نوع شور و اشتیاق حضور را به همراه دارد تا با انتخابی نو و آگاهانه سرنوشتی درخشان را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

نخستین مهر حضور در بهار ۱۴۰۰ برای رای اولی‌ها ثبت می‌شود و این حضور نه تنها در ذهن تک تک آنان برای همیشه ماندگار خواهد ماند بلکه نتیجه و ثمره این انتخاب نو دوره‌ای چهار ساله را در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد کرد.

البته که انتخاب، همیشه اقدامی مهم و تاثیر گذار در زندگی افراد است، اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده بسیار مهم و گرامی است چراکه جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می‌شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

آزمون سیاسی رای اولی‌ها حضور و مشارکت در انتخابات است که با انتخاب آگاهانه خود فرد اصلح را انتخاب می کنند و هر رای آن ها تبدیل می شود تیری در قلب دشمنان و موجب می شود تا قامت آن ها خمیده تر از هر زمان دیگری شود و ایران عزتمند نسبت به هر زمان دیگر قدرتمند شود.

امسال نیز همانند سایر دوره های انتخاباتی رای اولی های خراسان شمالی با حضوری پرشکوه و پر از شعور پای صندوق های رای حاضر شده اند تا نقشه دشنمان را نقش برآب کنند.

۱۷ هزار و ۷۴۶ رای اولی ۹۰۰۷ نفر از آن ها آقا و ۸۷۳۹ نفر از آن ها خانم هستند در این دور از انتخابات پای صندوق های رای رفته تا انتخاباتی پرشور را برای خراسان شمالی رقم بزنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.