میثاقی دوباره پای صندوق

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، امروز ۲۸ خرداد، زن، مرد، پیر و جوان، بازاری و کارمند و دانشجو و رای اولی آمده اند تا برخلاف انتظار دشمنان حماسه ای نو بیافرینند. 

 اکیپ خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف ارومیه از ابتدای روز و باآغاز رای گیری در حوزه های مختلف شهری حضور یافتند و به ثبت شور توام با شعور مردم شهر پرداختند و خبرنگار خبرگزاری تاریخ ما نیز پای صحبت رأی دهندگان در چند حوزه انتخابیه ارومیه نشست. 

باید اقتدار کشور را باردیگر به رخ دشمن کشید

زهرا محمدزاده ۵۳ ساله بعد از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رای در میدان انقلاب ارومیه به خبرگزاری تاریخ ما گفت:  امروز، روز اقتدار ایران است و با لبیک به فرمایشات رهبرم برای تعیین سرنوشت خودم آمده ام تا رای دهم. 

وی بابیان اینکه تابه حال در تمام انتخابات کشور شرکت کرده، گفت: انتخابات امر مهم و وظیفه شرعی و ملی برای همه است.باید با مشارکت حداکثری اقتدار کشور را بار دیگر به رخ دشمن کشید.

این بانوی اهل ارومیه اظهار کرد: درست است که کشور مشکلاتی دارد اما این امر باعث نمی شود که گوشه ای بنشینم و تماشا کنم تا دیگران برایم انتخاب کنند.

پشتیبان رهبریم

علی یک رای اولی ۲۰ ساله در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما با بیان اینکه حضور در انتخابات حس خوبی دارد،  گفت: آمده ام تا با رای دادن به فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشم.

وی ادامه داد:  آمده ام تا به دشمن نشان دهم تا پشتیبان رهبرم.

تک تک رای مردم با ارزش است

احمدی پدر بزرگ ۸۳ ساله نیز در حوزه انتخابیه مدرسه مرضیه ارومیه به خبرگزاری تاریخ ما گفت: ۴۰ سال است حامی رهبر و انقلابیم و از این به بعد هم پشتیبان ولایتیم و از ایران عزیزمان دست نمی کشیم.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفت: تک تک رای ها باارزش است و گرنه دشمن این همه تبلیغ نمی کرد تا مشارکت نکنیم.

احمدی تاکید کرد: این انقلاب به راحتی بدست نیامده که به همین راحتی از آن دست بکشیم. شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌ایم و امروز اجازه ندهیم دشمن بر ما غلبه کرده و جای ما تصمیم بگیرد.

دشمن از مشکلات اقتصادی دستاویز ساخته است

سیاهی،بانوی جوان که به همراه فرزند نوزادش در حوزه انتخابیه مدرسه لیلا در ارومیه در صف انتظار رای دادن ایستاده بود،نیز به خبرگزاری تاریخ ما گفت: تاکنون در ۳ انتخابات شرکت کرده ام و تا زمانی که زنده ام در این امر مقدس شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: دشمن در شبکه های مجازی و ماهواره ای از مشکلات اقتصادی کشور دستاویزی ساخته و از مدتها قبل با تبلیغ میخواست مردم را ناامید کند. اما ما مردم ایران که شهدای زیادی تقدیم انقلاب و خاک کشور کردیم پیرو مقام معظم رهبری هستیم و دشمنان را ناامید کردیم و خواهیم کرد. 

رضا قامت وند در حوزه انتخابیه میدان انقلاب ارومیه به خبرگزاری تاریخ ما گفت: با وجود شرایط کرونایی امروز باخانواده ام برای مشارکت در سرنوشت کشور حاضر شده ام و آمده ام در عمل نشان دهم اجازه دخالت در آینده کشورم را به دشمنان با تبلیغات منفی خود نمی دهم.

وی بااشاره به انتخابات شوراهای شهر هم افزود: متاسفانه شهر ارومیه مدتی است با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند امیدوارم این دوره افرادی کارآمدتر برای مدیریت شهری ورود پیدا کنند شاید بخشی از مشکلات مرتفع شود.

انتخابات فرصتی است برای مردم که نظر خودشان را نسبت به شیوه حکومت و مدیریت یک دولت ابراز کنند و اگر نسبت به آن نارضایتی داشته باشند، کسی یا گروهی دیگر را که مناسب‌تر و با کفایت‌تر می‌شناسند، جایگزین کنند. 

آنچه که برای مردم در انتخابات و همه‌ گزینش‌های ملی مهم است، این است که سطح کارآمدی نظام روزبه‌روز ارتقا پیدا کند امید است در صحنه رقابت امروز بین جناحها و نامزدهای شوراها افرادی اصلح باهدف ارتقای کارآمدی نظام انتخاب شوند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.