دادستان قزوین: مردم حضور پر شوری در انتخابات دارند

محمد قاسمی جمعه شب ۲۸ خرداد در مسجد امام خمینی (ره) قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌رغم پیش‌بینی‌هایی که دشمنان نظام می‌کردند مردم حضور پر شوری در انتخابات دارند و با آخرین انتخاباتی که سال ۹۸ برگزار کردیم قابل مقایسه نیست؛ مردم علی‌رغم هوای گرم و وجود مشکلات با سعه صدر و بصیرت در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور پرشور مردم دولت آینده در ابتدای گام دوم انقلاب مشکلات معیشتی را مرتفع کند و هم پشتوانه‌ای برای دولت آینده باشد، قطعاً آراء مردم می‌تواند پیشتیبانی قوی برای دولت آینده باشد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اصلی‌ترین نکته افتخار به گذشته و امید به آینده است؛ دولت آینده باید امید را در مردم زنده کرده و وعده‌های داده شده را عملیاتی کند، چالشی‌ترین کار وضعیت معیشت و اقتصاد خانوار است اگر دولت در این زمینه با کمک قوای دیگر و مردم بتواند گره‌گشایی کند می‌توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: تشخیص فرد اصلح با مردم است و امروزه اطلاعات زیادی در خصوص نامزدها در جامعه وجود دارد و مردم باید فردی که هم کارنامه خوب و هم برای آینده برنامه موفقی دارد را انتخاب کنند، اگر مردم به این ۲ موضوع دقت کنند قطعاً انتخاب خوبی خواهند داشت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.