بازدید اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ستاد مدیریت بحران و رصدخانه تهران

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، روح الله نجابت با اشاره به بازدید جمعی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ستاد مدیریت بحران و رصدخانه شهر تهران، در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز به همراه جمعی از اعضای کمیسیون از ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که زیرمجموعه شهرداری تهران است و رصد خانه تهران بازدیدی داشتیم. از آنجا که اصلاح قانون مدیریت بحران در دستور کار کمیسیون قرار دارد این بازدید صورت گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از ستاد پیشگیری و مدیریت بحران و شهردار تهران نیز در بازدید از رصدخانه حضوریافتند. در این بازدید توضیحاتی در خصوص میزان آمادگی و توانمندی ها و کمبودهایی که در حوزه مدیریت بحران وجود دارد و همچنین اشراف به داده های شهر تهران پیش از وقوع بحران و میزان استفاده از داده ها در زمان وقوع بحران، گزارش‌هایی ارائه شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، فضای مدیریت بحران به ویژه در موضوعی مثل زلزله باید خیلی بهتر از این باشد و کمبودهایی وجود دارد. آن بخشی که به قانون‌گذاری باز می‌گردد در اولین فرصت در دستور کار کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها قرار خواهد گرفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.