تقدیر از نفرات برتر مسابقه صعود ۴۰ ساله در دانشگاه صنعتی قم!

جلال رضائی نور در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما ضمن ارزشمند دانستن این گونه فعالیت های فرهنگی و لزوم آشنایی جوانان با انقلاب جمهوری اسلامی، عنوان کرد: از نهادهایی که در این اختتامیه نقش مهمی داشتند نظیر؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سپاه استان قم، حوزه علمیه، مسجد مقدس جمکران، سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما که با تمام توان پای کار ایستادند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها نیز ضمن تقدیر از دست اندر کاران برگزاری این مسابقه تصریح کرد: کتاب صعود ۴۰ ساله بسیار کتاب با اهمیت و مفیدی است.

وی ادامه داد: نگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری به انقلاب یک نگاه تمدنی است که در رقابت با تمدن غرب به عنوان رقیب مقتدری به میدان آمده و در حال پشت سر گذاشتن آن تمدن رو به زوال است.

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: صعود ۴۰ساله، گام اول انقلاب است که در پایان آن، دشمنان برای ناکام کردن انقلاب و ناامیدی مردم برنامه‌های بسیاری را چیدند.
 وی افزود: با این وجود رهبری با ارائه بیانیه گام دوم توطئه آن‌ها را در هم شکست و امید را در دل مردم ایران زنده نگه داشت و چشم انداز رسیدن به تمدن اسلامی را ترسیم کرد.

معاون فرهنگی نهاد رهبری توضیح داد: فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی و علاقه دانشگاهیان به فعالیت در این فضا بسیار اهمیت دارد و این فعالیت‌ها را می‌توان به عنوان فرصتی فوق العاده دانست که نیازمند توجه بیشتر است.

وی در پایان ادامه داد: حدود ۲۳۰ هزار دانشگاهی در پویش دربهشت حضور پیدا کردند.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.