کشف انبار مواد خوراکی احتکار شده در خراسان جنوبی

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی مواد خوراکی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران پس از تحقیقات و بررسی های انجام شده محل انبار احتکار مواد خوراکی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار تعداد 15 هزار و 438 عدد کارتن حاوی مواد خوراکی احتکار شده کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن 20 میلیارد ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و محل انبار احتکار شده به دستور مقام قضائی پلمپ شد.

فرشید از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

محموله قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ احسان رحیمی، فرمانده انتظامی نهبندان نیز گفت: مأموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون باری، انواع کالای قاچاق به ارزش 730 میلیون ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون باری مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها تعداد 2 دستگاه اسپیلت، 9 هزار و 800 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن ها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 730 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: مأموران در این رابطه دو متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رحیمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.