حضور بنیاد علوی در شهرستان لنده یک فرصت استثنایی برای پیشرفت توسعه است

حجت الاسلام سید محمد موحد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده گفت: مردم این شهرستان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی همیشه پای کار بودند و حماسه حضور آنها سند افتخار شان در  جمهوری اسلامی است .

وی افزود: مردم شهرستان لنده  با وجود همه مشکلاتی که داشتند به پای صندوق های رای آمدند و با رهبر خود وارزشهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و نشان دادند که همانند گذشته پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود:طی جلسات متعددی که با وزیر نیرو خواهیم داشت  مشکلات اساسی  شهرستان لنده که شامل  تامین برق پایدار و آب شرب  شهرستان  به طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در آینده نزدیک خبرهای خوشی برای این مردم خواهیم داشت.  

موحد با اشاره به اینکه  مشکلات شهرستان لنده در حوزه راه به خصوص راه لنده_تشان و راه لنده_تراب و فسفات لنده در دستور کار است افزود: بحث جاده های روستایی یکی از مهمترین اولویت های کاری خود در یکسال گذشته بوده  و بیش از ده ها جلسه گرفتیم تا توانستیم  در سازمان برنامه بودجه اعتبارات ویژه ای برای وضعیت راه های روستایی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید با وحدت و همدلی به دنبال حقوق مردم لنده باشیم خاطر نشان کرد:حق مردم این شهرستان است  خدمات شایسته ای  این دیار برداریم و تمام تلاشم را برای جذب اعتبارات ویژه برای این شهرستان برخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، موحد بیان کرد: حضور بنیاد علوی یک فرصت استثنایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان است که امیدوارم دستگاه های دولتی بتوانند از این پتانسیل در جهت پیشرفت و اشتغال زایی جوانان بهره مندی لازم را ببرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.