بالا گرفتن اختلافات هیات فوتبال و ورزش و جوانان کرمانشاه

علی محبی زنگنه رییس هیات فوتبال کرمانشاه در نشستی خبری در خصوص این اختلافات، اظهار کرد: این اختلافات از چند سال پیش تاکنون ادامه داشته و اداره کل ورزش و جوانان استان در این مدت تقریبا هیچ حمایت مالی از هیات نکرده است.

وی افزود: در این مدت باتوجه به اینکه برادر مدیرکل در سمت نایب رئیسی هیات بود، تمام تلاش خود را می کردند تا هیات را مورد هجمه قرار دهند و در مقابل جایگاه او را بالا ببرند.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه به برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای این انتخابات مدیرکل تمام تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند با یارکشی، برادرش را پیروز انتخابات کند و حتی در پنج برنامه تلویزیونی بر علیه هیات صحبت کردند، اما در نهایت نتیجه ای نگرفتند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات هم اقدام به شناسایی روسای هیات هایی که به برادرش رای نداده بودند کرد و فشار زیادی وارد کرد تا با برکناری آنها موافقت کنیم، اما این کار را نکردیم.

محبی اضافه کرد: باتوجه به اینکه حربه فشار به هیات برای موافقت با برکناری روسای هیات های شهرستانها کارساز نبود اکنون دست به اقدام دیگری زده اند و آن پلمب درب برخی از هیات ها است.

وی عنوان کرد: اداره کل از ما خواسته تا با برکناری سه نفر از روسای هیات های شهرستانی موافقت کنیم، درحالی که از موفق ترین و مطالبه گرترین روسای هیات های ما هستند.

رئیس هیات فوتبال استان اضافه کرد: در این راستا از حدود سه روز پیش درب سالن هیات فوتبال هرسین را پلمب کردند تا اینکه توسط فرمانداری این شهرستان بازگشایی شد.

وی عنوان کرد: همچنین شامگاه دیروز نیز برای پلمب هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه اقدام کردند که رئیس هیات آن مانع شد و عنوان کردیم تا زمانی که نامه ای نداده اید حق تخلیه سالن را ندارید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اداره کل قصد برگزاری مجمع فوق العاده برای برکناری ریس هیات فوتبال استان را دارد یا نه،‌ گفت: درصورتی که یک سوم اعضا به فدراسیون درخواست دهند، باید جوابگوی سوالات آنها باشم و اگر دو سوم درخواست کنند با تشکیل جلسه فوق العاده استیضاح می شوم، در حالی که تاکنون حتی به اجماع یک سوم هم برای سوال پرسیدن نرسیده اند.

محبی افزود: همواره خواستار برقراری رابطه‌ای خوب و دوستانه با اداره کل ورزش و جوانان بوده ایم و حتی درخواست داشتیم تا در دیداری با یکدیگر اختلافاتمان را حل و فصل کنیم، اما جوابی نگرفته‌ایم.

 خبرگزاری تاریخ ما آمادگی دارد دیدگاه مسئولین ورزش و جوانان استان را نیز در این خصوص منتشر کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.