لبخند فوتبال شیراز به پیروزی

تیم فوتبال قشقایی یکشنبه شب در ورزشگاه پارس شیراز میزبان بادران تهران بود. بادران مدعی که در صورت کسب پیروزی می توانست خود را به یک قدمی لیگ برتر برساند، هرگز نتوانست نمایش مطلوبی برابر نماینده شیراز ارائه دهد و در پایان بدون امتیاز شیراز را ترک کرد!

در این مسابقه تیم قشقایی در دقیقه ۳۶ روی کرنر ارسالی علی آزادمنش و ضربه سر کاپیتان خود، رضا مرادی به گل اول مسابقه دست یافت. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم هم این قشقایی بود که کنترل بازی را به خوبی در دست داشت و در دقیقه ۶۷ می توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما ضربه روح اله صفویان پور به تیر دروازه برخورد کرد.
همین بازیکن شش دقیقه بعد از زمین مسابقه اخراج شد و در ادامه، این بادران بود که فشار سنگینی روی دروازه قشقایی وارد کرد اما به جز چند ارسال از جناحین و تلاش برای استفاده از ضربات سر، توپ ها راهی به چارچوب پیدا نکرد. در نهایت پس از هفت دقیقه وقت تلف شده، این مسابقه با همان یک گل به سود قشقایی تمام شد.
این مسابقه حواشی زیادی هم داشت که مانند گذشته ناشی از حضور افراد غیرمسئول روی سکوها بود. این بار تعداد همراهان تیم قشقایی و سر و صداهایشان به قدری زیاد بود که صدای عوامل باشگاه قشقایی را هم در آورد. ناظر مسابقه و نیروی انتظامی روز سختی را برای برقراری قانون در این مسابقه پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم قشقایی پس از این مسابقه در اتاق کنفرانس ورزشگاه پارس به خبرنگاران گفت : تیم مظلوم قشقایی برنده تقابل دارا و ندار شد. امشب فوتبال فارس پس از مدت ها لبخند زد و قابلیت هایش را به فوتبال کشور عرضه کرد.
داریوش هرمزی افزود : با شناختی که از تیم بادران داشتیم، مالکیت توپ را به آنها دادیم اما روی ضد حملات خیلی خوب و موفق عمل کردیم. ما می توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل پیروز شویم. برای هدف هایمان جنگیدیم و جوانان پرشور قشقایی نشان دادند که برای ایلشان از جان مایه می گذارند. ضمن اینکه ما در این مسابقه گلزن ترین بازیکنمان را هم در اختیار نداشتیم، چون شب قبل از مسابقه به یکباره اعلام کردند که او چهارکارته و محروم است.  ما امشب فقط با تیم بادران نجنگیدیم و با عواملی جنگیدیم که این چند روز فشار آورند تا بازیکنان قشقایی را از لحاظ روحی روانی تضعیف کنند.
وی با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت : این کمیته چند هفته است که باید رای مربوط به یک دیدار را اعلام کند اما همینطور معطل مانده. رای دیدار رایکا و گل ریحان که تبانی در آن محرز شده، چرا صادر نمی شود؟ امیدواریم هر چه سریع تر رای این مسابقه را اعلام کنند.
هرمزی ادامه داد : تیم قشقایی در مسابقات این فصل موفق به شکست تیم های بزرگی مثل مس کرمان، استقلال خوزستان، شاهین بوشهر، ملوان بندرانزلی و بادران شده که این نشان دهنده شایستگی های تیم مظلوم قشقایی است. مظلوم از جهت عدم حمایت مسئولین. ما اصل موضوع که تلاش و نتیجه گیریست را انجام دادیم اما آیا مسئولان هم وظیفه شان را انجام دادند؟
سرمربی خوزستانی قشقایی نسبت به عملکرد تیم داوری هم ابراز رضایت کرد و گفت : تیم داوری بسیار عالی کار کرد و نشان داد قابلیت های فراوانی دارد. شاید گاهی بعضی تصمیمات ۵۰-۵۰ را به نفع حریف گرفت اما در مجموع قضاوت خوبی داشت. حتی با اینکه تیم ما ۱۷ دقیقه ده نفره بود اما اعتراضی نسبت به این قضیه هم نداریم.
به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، دیگر تیم شیرازی یعنی فجرسپاسی هم موفق شد با دو گل فرزان دانا و حمید نعمتی در برابر تک گل عرفان پورافراز، از سد میزبانش هوادار بگذرد و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، به صدر جدول رقابت ها صعود کند. در این مسابقه از حدود دقیقه ۷۰ برق ورزشگاه قطع شد و بازی دقایق زیادی متوقف بود. حالا فجر با ۵۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به هوادار و بادران تهران، صدرنشین مسابقات است. 
در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت ها، تیم فجرسپاسی در شیراز میزبان شاهین بوشهر است و قشقایی در رشت به مصاف چوکای تالش خواهد رفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.