آزاد راه ارومیه_تبریز با اعتبارات قطره چکانی تکمیل نمی شود

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما افزود: تکمیل و بهره برداری از آزاد راه ارومیه تبریز نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی تصریح کرد: طی جلسه ای که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تشکیل شد اعتبار مناسبی برای تکمیل این آزاد راه در نظر گرفته شد که در صورت تخصیص قطعه سوم این آزاد راه به اتمام خواهد رسید.
حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: ۲۴کیلومتر از قطعه سوم آزاد راه ارومیه_ تبریز بعد از پل شهید کلانتری تا سه راهی سرای که به قطعه قتلگاه معروف است یک منطقه حادثه خیز است که نیازمند تخصیص اعتبار برای اتمام این قطعه برای جلوگیری از تصادفات است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با تکمیل و اتمام آزاد راه ارومیه _تبریز علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان موجب کاهش تصادفات خواهد شد. 
 وی  با اشاره به اینکه این پروژه دروازه توسعه ترانزیت مسافر و کالا  کشور خواهد بود، یاد آورشد: با اتمام این پروژه علاوه بر افزایش قابل توجه ایمنی تردد، شاهد رونق گردشگری، توسعه اقتصادی منطقه خواهیم بود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی آزاد راه ارومیه _تبریز در سال های اخیر قابل قبول نبوده و درمدت کوتاه اخیر پیشرفت داشته ،افزود:  با تخصیص اعتبار قطره چکانی نمی شود این پروژه را در سریعترین زمان به اتمام رساند؛ بنابراین علاوه بر کمک دولتی با جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی می توان در سریع ترین زمان این پروژه را به اتمام رساند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.