جذب دانشجویان با ایده های نو در پارک فناوری دانشگاه شهیدبهشتی

پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امکان جذب دانشجویان و اعضای هیات علمی با ایده های نو را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، دکتر کوروش پرند، رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: گروه‌ها و ایده های اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان که فاقد شرایط ابتدایی، جهت ورود به مرحله رشد و پارک هستند اما ایده های نوآورانه و فناورانه دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.

وی افزود: همچنین گروه‌های علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان که دارای نمونه آزمایشگاهی محصول و خدمات نوآورانه هستند طی یک دوره حداکثر ۶ ماهه، آموزشی می توانند در مرکز نوآوری مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این شرکتها می توانند با کسب امتیازهای لازم از مراحل جذب و پذیرش در قالب یک شرکت به ثبت برسند و فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند در سایر فضاهای دانشگاه زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه نیز مستقر شوند.

رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی در خصوص طرح «نوآ» گفت: در این طرح ایده‌های نوآورانه و فناورانه گروه‌های نوآور دانشجویی و گروه‌های فناور دانشگاهی در جهت خلق شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست ایده‌ها توسط شورای راهبردی مراکز نوآوری پایش می‌شود. در مرحله دوم گروه‌های پایش شده به مدت دو ماه تحت تسهیلات مشاوره و آموزش‌های پیش شتاب‌دهی جهت عملیاتی سازی ایده نوآورانه و فناورانه قرار می‌گیرند و در مرحله سوم ایده‌های نهایی جهت کاربردی سازی در مراکز نوآوری دانشکده‌ها یا پژوهشکده‌ها مستقر و از خدمات پارک برخوردار می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.