فولاد – پرسپولیس؛ رکورد شاگردان نکونام حفظ می‌شود؟

در روز دوم بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور، تیم های نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و فولاد به ترتیب برابر تیم های پدیده خراسان، نساجی و پرسپولیس به میدان می روند.

پدیده – نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، شاگردان فکری که در سه هفته اخیر از بازی های لیگ برتر تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده اند، برای رسیدن به حاشیه امن در دیداری حساس باید رو در روی تیم پدیده قرار بگیرند. پدیده ای که در دو هفته اخیر به دو برد متوالی رسیده است و مطمئنا با انگیزه کسب سومین برد، به مصاف شاگردان فکری می رود و تیم آسانی برای نفتی ها نخواهد بود. حریف نفت با برد در این دیدار می تواند در صورت لغزش سایر رقبا، جهش خوبی در جدول داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان که در هفته های اخیر فرصت سوزی داشته است، باتوجه به این که لیگ رو به اتمام است برای این که در منطقه خطر نماند باید بتواند از بازی امروز با امتیاز خارج شود تا فرصت رسیدن به منطقه امن را به دست آورد و کارش در هفته های باقی مانده برای بقا در لیگ برتر سخت نشود. نفت اکنون با ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و اگرچه برد در این دیدار چندان در جایگاه جدولی این تیم تاثیری نخواهد داشت اما می تواند فاصله خوبی بین این تیم با تیم های قعر جدولی ایجاد کند.

نفتی ها از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در مشهد به مصاف پدیده می روند.

نفت آبادان – نساجی

نفت آبادان با دو برد متوالی به نظر می رسد به ۱۳ هفته ناکامی خود در نرسیدن به برد، پایان داده است. این تیم اگر همان روند خوب ابتدای فصل را طی می کرد، اکنون یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه بود اما باتوجه به نتایج هفته های اخیر تیم های مدعی، نفت هم از اندک شانس رسیدن به سهمیه برخوردار است.

شاگردان پورموسوی که نمی خواهند همین اندک شانس را هم از دست بدهند یا حداقل، لیگ را با یک جایگاه مناسب به پایان برسانند، به دنبال سومین برد متوالی هستند. البته نساجی حریف نفت که طی روزهای گذشته با حاشیه هایی مواجه بوده است و در منطقه خطر نیز قرار دارد، مطمئنا با تمام قوا مقابل نفت حاضر می شود و این دیدار برای هیچ یک از این دو تیم آسان نخواهد بود.

نفت آبادان از ساعت ۲۱ امروز در خانه، پذیرای نساجی است.

فولاد – پرسپولیس

بی‌شک یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، در اهواز بین دو تیم فولاد و پرسپولیس برگزار می شود. فولاد می خواهد ببرد تا جزو مدعیان کسب سهمیه باقی بماند و پرسپولیس نیز برای این که فاصله خود را با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر کند، مطمئنا تنها چشم به سه امتیاز این بازی دارد. انگیزه هایی که می تواند یک دیدار جذاب و دیدنی را رقم بزند.

اما فولاد که همچون هفته های گذشته، برای این تقابل برخی نفرات خود را در اختیار ندارد، مطمئنا کار سختی مقابل قهرمان چهار دوره لیگ برتر دارد اما از آن جا که تیم نکونام ۲۲ هفته شکست ناپذیری در اهواز را در خانه تجربه کرده است، در تلاش است که هم روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزند و هم رکوردش حفظ شود. ضمن این که از آن جا که این روزها، دمای هوای خوزستان بالا است، شاید گرمای هوا که برای فولادی ها آشنا و قابل تحمل است، بتواند برگ برنده این تیم مقابل تیم مدعی پرسپولیس باشد.  

برای این دیدار یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل محرومیت نمی تواند تیم خود را همراهی کند.

فولاد از ساعت ۲۱:۱۵ امروز در خانه از تیم پرسپولیس میزبانی می کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.