سرمربی پالایش گاز ایلام: دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند

ندا عزیزپور، امروز (شنبه- ۲۲ آبان ماه) پس از شکست دو برصفر تیمش مقابل ذوب آهن از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نیمه اول بازی به چیزی که می خواستیم، رسیدیم و در کل تیم جوانی را وارد  لیگ کردیم.

وی افزود: ۴۰ درصد بازیکنان سابقه بازی در لیگ را ندارند و از تیم “ب” اضافه شدند.

عزیزپور ادامه داد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و بازی را در اختیار داشتیم؛ اما از روی غافلگیری گل خوردیم، چرا که تیم جوان و بی تجربه است و باید روی آن کار کنیم. انسجام تیم ما تا قبل از گل اول خوب بود اما بعد از گل اول آنها احساساتی شدند که بیشتر به دلیل کم تجربه بودن آنها است.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام گفت: آنها باید یاد بگیرند، قرار نیست با دوگل بازی را از دست بدهیم، ذوب آهن تیم خوبی است که این فصل الهام فرهمند که از بازیکنان خوب فوتبال ایران است را به خدمت گرفته و دیگر بازیکنان این تیم مانند فیضی، فاضلی و اردستانی هم خوب و جنگنده هستند. در مجموع دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند و در هر دو تیم جنگ میانه میدان و هافبک ها بود.

عزیزپور گفت: به ذوب آهن تبریک می گویم، تنها نکته بازی داوری بود که در صحنه های پنجاه – پنجاه بیشتر سوت برای ذوب آهن می زد. گل اول بازیکن حریف خطا کرد که گرفته نشد و در ادامه منجر به گل شد.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.