سلیمی: فیاضی صد و اندی برنامه عملیاتی به مجلس ارائه کرده است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برخی از دوستان گلایه هایی در مورد نوع تعامل بخشی از دولت با مجلس داشتند که این گناه آقای فیاضی نیست. درمورد مدرک ایشان هم برخی دوستان مطالبی فرمودند. ایشان استادیار است و شما می‌دانید که هرکس استادیار باشد باید چه مدرکی داشته باشد. پس چرا مطالبی می گویید که نیاز به واکاوی بیشتر دارد؟

وی با اشاره به اظهارات مخالفان وزیر آموزش و پرورش افزود: پیش از این در وزارتخانه‌های صنعت و کار کسانی با مدرک دیپلم در کسوت وزارت قرار داشتند، اما کسی به آنها حرفی نمی زد. همچنین چهار وزیر سابق هم آقای فیاضی را تایید کردند. در مورد جزوه ایشان هم بعضی از ما با یک عکس رای آورده ایم، اگر ایشان جزوه ننویسد چه کار کند؟. به هر حال باید اهداف و مطالبش را بنویسد. ما هم باید به نحوی صحبت کنیم که قضاوت دقیقی نسبت به ما صورت گیرد.

نماینده محلات اضافه کرد: برنامه عملیاتی ایشان را ببینید. ایشان صد و اندی برنامه عملیاتی به مجلس ارائه کرده؛ هم در مورد رتبه بندی و پاداش بازنشستگان و هم بحث تحول. آیا باید در روی همان پاشنه سابق بچرخد؟

سلیمی در پایان با بیان اینکه چرا نباید به نیروی جوان اعتماد کنیم، گفت: ایشان در چهار معاونت آموزش و پرورش مسوولیت داشته و از معدود وزرای معرفی شده است که در مورد بیانیه گام دوم و نحوه اجرای آن برنامه دارد. همچنین در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان هم برنامه‌ عملیاتی دارد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.