در کدام شهرهای خراسان رضوی برف و باران بیشتری باریده است؟

زهرا آهنگرزاده در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما در خصوص میزان بارندگی‌های شب گذشته در خراسان رضوی اظهار کرد: در ایستگاه فرودگاه مشهد ۶ میلیمتر، در شهرک امام علی(ع) ۱۱ میلیمتر و در سرخس پنج میلیمتر بارندگی گزارش شده است. طی این مدت جاده‌های کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی استان نیز سفید پوش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد بارش‌های پراکنده باران در نیمه جنوبی استان هستیم و بعد از ظهر از میزان ابرناکی هوا کاسته می‌شود اما به تدریج در مناطقی از مشهد و استان تشکیل مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

آهنگرزاده ادامه داد: شب گذشته وزش باد به نسبت شدید در مناطق مختلف خراسان رضوی رخ داد که بیشترین سرعت ثبت شده در بردسکن با ۸۳ کیلومتر در ساعت گزارش بود. سرعت وزش باد در مشهد نیز به ۵۸ کیلومتر در ساعت رسید.

وی اضافه کرد: از فردا شب روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز خواهد شد. بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، ۲۷ و ۲۸ آبان، با افزایش پنج تا ۶ درجه‌ای به ۹ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد یک درجه بود که چهارشنبه‌ شب و پنجشنبه شب به ترتیب به پنج و چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.

آهنگرزاده بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوه‌سرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌ است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.