فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سپهر فارس شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ آبان در آیین افتتاح و گشایش این مجموعه، گفت: پروژه مشیر به عنوان یک کلان پروژه موجب رونق بخشی به بازسازی و نو زنده سازی بافت فرسوده در کلانشهر شیراز شده است.

محمدرضا دیهیمی افزود: این پروژه با ٧٥ هزار مترمربع زیربنا، ٩٠٠ واحد پارکینگ و ٣٥٠ واحد تجاری و دارا بودن بزرگترین بام سبز در جنوب کشور، با سرمایه گداری بالغ بر ٤٠٠ میلیارد تومان احداث شده است.

او با بیان اینکه این پروژه صرفا یک ساختمان تجاری و خدماتی نیست، عنوان کرد: نگاه سرمایه گذاری در احداث این پروژه، ارائه خدمات ویژه به مردم و تسهیل کردن خدمات بخشی به مردم بوده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سپهر فارس خاطرنشان کرد: در همین راستا بزرگترین هایپرمارکت جنوب کشور با بهره مندی از پارکینگ‌های مناسب و مورد نیاز نیز در این مجموعه راه‌اندازی شده است.

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

دیهیمی از رعایت اصول فنی و بهداشتی در این پروژه بزرگ تفریحی، فرهنگی و تجاری خبر داد و گفت: هزینه‌های طراحی و اجرای این مجموعه بسیار هنگفت و سنگین بود اما ما می‌خواستیم این پروژه با بالاترین کیفیت و متناسب با معماری شیراز و به عنوان یک اثر ماندگار و نماد شهری احداث شود.

او خاطرنشان کرد: بسیاری از صاحبنظران در حوزه سرمایه گذاری معتقد بودند که اجرای این پروژه در این منطقه اشتباه بوده و مقرون به صرفه نیست اما استقبال انجام شده از سوی مردم برای خرید واحدهای تجاری این پروژه نشان داد که این مجموعه در بهترین موقعیت و فرصت سرمایه گذاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سپهر فارس ادامه داد: پیش از این نیز نگاه به ساخت این مجموعه احداث بازاری شبیه بازار انقلاب بود اما ما با نگاه ساخت مجموعه‌ای فاخر به این پروژه ورود کردیم و امروز دو مجموعه بزرگ سرمایه گذاری دیگر نیز در کنار این پروژه شکل گرفته است.

دیهیمی مخاطب اصلی پروژه فرهنگی، تفریحی و تجاری مشیر را یک خانواده کامل دانست و گفت: وجود سینماهای چند بعدی، شهر بازی، سالن‌های ورزشی و بولینگ، فود کورت، واحدهای تجاری تخصصی در حوزه مادر و کودک و مرکز خرید هایپر مارکت برای مخاطبان پیش‌بینی شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه برخی از مسئولان استان مبنی بر خروج عدم سرمایه گذاری استان در فارس، گفت: سرمایه گذاری این کلان پروژه توسط بانک صادرات انجام شده است.

دیهیمی همچنین در خصوص دسترسی‌های حمل و نقلی این پروژه گفت: این مجموعه به خط دو مترو ٣٠٠ متر فاصله دارد و در مجاورت مرز محدوده ترافیکی تعریف شده برای کلانشهر شیراز است.همچنین دسترسی بسیار آسانی به ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و بهره مندی از حدمات تاکسی‌های گردشی دارد.

او اشتغال ایجاد شده در زمان ساخت این پروژه را روزانه ٢٠٠ تا ٣٠٠ نفر به صورت مستقیم اعلام کرد و گفت: با بهره داری از این پروژه، این تعداد اشتغال به یکهزار شغل دائم خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سپهر فارس اظهار امیدواری کرد که خرید و سرمایه گذاری‌های انجام شده در این پروژه با بهره برداری بالا و سود قابل توجه همراه باشد و ش هروندان شیراز و استان فارس از امکانات این مجموعه بهترین استفاده را داشته باشند.

دیهیمی گفت: پارکینگ مجتمع تجاری مشیر در چهار طبقه و با ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو به صورت کاملا مکانیزه طراحی شده است. 

او عنوان کرد: برخورداری از سیستم اعلان و اطفاء حریق، دوربین‌ مدار بسته، سیستم تهویه مطبوع، رمپ‌ برقی در طبقات پارکینگ و ۶ دستگاه آسانسور، سبب می‌شود تا ضمن آسودگی خیال مشتریان مجتمع برای استفاده از خودروی شخصی، امکان دسترسی سریع و آسان به طبقات تجاری فراهم آید.

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

منصور عالی‌پور، مدیرعامل فروشگاه‌ زنجیره‌ای هایپر می با بیان اینکه بزرگترین فروشگاه این شرکت در این مجموعه راه‌اندازی شده است، گفت: فروشگاه هایپر می شیراز بیست و ششمین شعبه فروشگاهی هایپر می با وسعت ٧ هزار متر مربع است که در آن ٤٠ هزار قلم کالا با تنوع بالا در آن عرضه خواهد شد.

او از راه‌اندازی دپارتمان‌های فروش متعدد در فروشگاه هایپر می شیراز خبر داد و گفت: تنوع کالا و تخفیف‌های مضاعف به ویژه برای اعضای باشگاه وفاداران هایپر می از دیگر ویژگی‌های مجموعه هایپر می در شیراز است.

عالی‌پور خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی فروشگاه هایپر می در این مجموعه برای ٣٠٠ نفر اشتغالزایی انجام شده که این میزان به ٥٠٠ نفر اشتغال خواهد رسید.

او ادامه داد: حضور برند شناخته شده هایپرمی با بیش از ۲۵ شعبه در سراسر کشور در هایپرمارکت هشت هزار متر مربعی مشیر که در طبقه منفی یک واقع شده است موجب خواهد شد تا مراجعان با صفحه جویی در وقت و هزینه اوقاتی خوب و پر نشاط را تجربه کنند.

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه تفریحی فرهنگی مشیر شیراز افتتاح شد

تهیه کننده عالی‌پور

انتهای رپرتاژ آگهی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.