استقبال شهروندان خوافی برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا مطلوب نیست

فرشته خوش نیت در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین برخی صنوف همچون تعمیرکاران، نانوایان و مرغداری‌ها بسیار پایین آمده و از آنجا که خواف در زمره شهرهای نارنجی است، احتمال قرمز شدن وضعیت کرونای خواف نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: تا کنون از جمعیت ۱۱۲ هزار و ۴۳۵ واجد شرایط دریافت واکسن کرونا، ۹۵ هزار و ۷۱۳ نفر دوز اول و ۷۲ هزار و ۸۵۰ نفر دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: با احتساب این موضوع می توان گفت ۶۵.۸۹ درصد شهروندان خواف، ۲ دوز و ۸۵.۴۹ درصد یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

خوش نیت از کسانی که دوز اول واکسن را تزریق نموده‌اند، خواست برای تکمیل ایمنی، سریعا برای دریافت دوز دوم واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف اظهار امیدواری کرد مردم از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و تا پیش از شیوع آنفلوآنزا و پیک احتمالی ششم کرونا، سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند تا شاهد بحران جدی همه گیری کرونا در شهرستان نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک واکسن‌های آسترازنکا، برکت، سینوفارم و پاستوکووک در مرکز تجمیعی شهید سلیمانی مستقر در تالار پامچال خواف موجود است و ساعت فعالیت پایگاه تجمیعی، صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۱۹:۳۰ است. 

خوش نیت خبر داد: فعالیت تالارهای عروسی، اجتماعات و آرایشگاه‌ها نیز تا زمان بهبود شرایط و کاهش همه گیری کرونا در خواف ممنوع شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.